[Artikel] 6 viktiga inför DH & XCO världscupen i Andorra

• Trådstartare Trådstartare AJ
  • Start datum Start datum

AJ

Ny medlem
Andorra1.jpg

Sex anledningar till varför du bara inte får missa helgens action-packade tävlingar

Läs hela artikeln: https://happyride.se/?p=29613

Julien Absalon kör inte, varken i Andorra eller nästkommande WC, om jag förstod hans uppdatering korrekt.

Problem med nyckelbenet.

Oj oj, Hart's åk blir svårslaget men dent finns en mycket smooth åkare kvar, dessutom på stora hjul...

Bra banor, bra åk, bra väder, bra produktion.
Edit: moraliska vinnare, Hart.

Senast ändrad:
Tycker Brosnan var en helt klart värdig vinnare!
Den "typ" ständige tvåan fick äntligen vinna (och ja jag vet att han vunnit en gång tidigare i Ft. Williams 2014)

Fan vilket race! Vilka tighta tider! Harts åk var bland det hårigaste jag sett på ett bra tag. "HOW CAN DANNY HART SIT DOWN WITH BALLS THAT BIG?"

Senast ändrad:
Crossmax sa:
Fan vilket race! Vilka tighta tider! Harts åk var bland det hårigaste jag sett på ett bra tag. "HOW CAN DANNY HART SIT DOWN WITH BALLS THAT BIG?"

Ja jävrar, jag blev kallsvettig av att bara kolla:-O Undrar om han har risig setup på hojen eller om han bara är lite sämre än de övriga och kör lika fort ändå? Såg ju vansinnigt okontrollerat ut.

Är väl lite blandning av körstil/spårval/setup som får Hart och Fearon att se så sketchy ut kanske?
I jämförelse såg ju Bruni ut att glida ner på ett moln typ :)

Perp sa:
Är väl lite blandning av körstil/spårval/setup som får Hart och Fearon att se så sketchy ut kanske?
Ja, jäkligt kul att bruni och hart typ körde exakt lika fort trots så totalt omika körstilar.

H. sa:
Perp sa:
Ja, jäkligt kul att bruni och hart typ körde exakt lika fort trots så totalt omika körstilar.

Det var ju såklart Öhlinsdämpning som gjorde att Bruni såg så smooth ut ;)

larsaw sa:
Tycker Brosnan var en helt klart värdig vinnare!
Den "typ" ständige tvåan fick äntligen vinna (och ja jag vet att han vunnit en gång tidigare i Ft. Williams 2014)

Jag ifrågasätter inte det. Jag menade bara att harts åk var överlägset mest spännande.

Att kolla på Harts åk var ju lite som att se ett fyllo ramla nerför en trappa men ändå landa på fötterna. Bruni såg bara proffsig ut. Men underhållningsvärdet i Harts åk var ju bra.

Luthman Photography sa:
Att kolla på Harts åk var ju lite som att se ett fyllo ramla nerför en trappa men ändå landa på fötterna. Bruni såg bara proffsig ut. Men underhållningsvärdet i Harts åk var ju bra.

Hahaha, klockren liknelse :)

Tillbaka
Topp