[Artikel] 6 viktiga inför DH & XCO världscupen i Andorra
Sex anledningar till varför du bara inte får missa helgens action-packade tävlingar
Läs hela artikeln: https://happyride.se/?p=29613
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fjärdebrunn sa:Ska ut och cykla hunden. Sedan ska jag kolla detta och touren.
Crossmax sa:Fan vilket race! Vilka tighta tider! Harts åk var bland det hårigaste jag sett på ett bra tag. "HOW CAN DANNY HART SIT DOWN WITH BALLS THAT BIG?"
Ja, jäkligt kul att bruni och hart typ körde exakt lika fort trots så totalt omika körstilar.Perp sa:Är väl lite blandning av körstil/spårval/setup som får Hart och Fearon att se så sketchy ut kanske?
I jämförelse såg ju Bruni ut att glida ner på ett moln typ :)
H. sa:Ja, jäkligt kul att bruni och hart typ körde exakt lika fort trots så totalt omika körstilar.Perp sa:Är väl lite blandning av körstil/spårval/setup som får Hart och Fearon att se så sketchy ut kanske?
theBrand sa:H. sa:Ja, jäkligt kul att bruni och hart typ körde exakt lika fort trots så totalt omika körstilar.Perp sa:Är väl lite blandning av körstil/spårval/setup som får Hart och Fearon att se så sketchy ut kanske?
Det var ju såklart Öhlinsdämpning som gjorde att Bruni såg så smooth ut ;)
larsaw sa:Tycker Brosnan var en helt klart värdig vinnare!
Den "typ" ständige tvåan fick äntligen vinna (och ja jag vet att han vunnit en gång tidigare i Ft. Williams 2014)
xdr sa:larsaw sa:Tycker Brosnan var en helt klart värdig vinnare!
Den "typ" ständige tvåan fick äntligen vinna (och ja jag vet att han vunnit en gång tidigare i Ft. Williams 2014)
Jag ifrågasätter inte det. Jag menade bara att harts åk var överlägset mest spännande.
Nejhm sa:Missade starten, är Jenny med något?
Luthman Photography sa:Att kolla på Harts åk var ju lite som att se ett fyllo ramla nerför en trappa men ändå landa på fötterna. Bruni såg bara proffsig ut. Men underhållningsvärdet i Harts åk var ju bra.
hm sa:Missade starten, är Jenny med något?