Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det vet jag. Har faktiskt aldrig sett ngn med en finare cykelställ som hade en hemma gjord regplatta. Blev bara förvirrad av artikeln och andra kommentarerSannolikt inte.
Att köpa har vart ok, men inte att använda fören en av dina gamla försvunnit.Jag hänger inte med? Har det inte varit tillåtet att köpa och använda en extra skylt innan 2/2 2022?
Jag hänger inte med? Har det inte varit tillåtet att köpa och använda en extra skylt innan 2/2 2022?
jo, i praktiken, om den ordinarie skylten varit 'obrukbar' t ex pga att cyklar dolt den. dock har detta inte uppfattats av allmänheten, utan myten att det var förbjudet har fortsatt att odlas.Jag hänger inte med? Har det inte varit tillåtet att köpa och använda en extra skylt innan 2/2 2022?
Det var väl tillåtet att flytta ordinarie skylt till cykelhållaren förut, men inte att ha en extra skylt för det ändamålet.jo, i praktiken, om den ordinarie skylten varit 'obrukbar' t ex pga att cyklar dolt den. dock har detta inte uppfattats av allmänheten, utan myten att det var förbjudet har fortsatt att odlas.
bra att det nu blir uttryckligen tillåtet.
Det är ju lite roligt att bryta mot lagen för att göra rätt. Nu är det slut med det, och vardagen är genast lite gråare :oDet var alltså lite svårt att göra rätt. I praktiken var dock risken att få böter minimal så länge man gjorde som lagen nu tillåter. Numera är det lätt att göra rätt. (Fast folk gnäller märkligt nog ändå.)
Jag tycker Happy ska börja sälja regplåtar med Happyride.se som tryck.Jag tycker att det är slappt av tillverkarna att inte ha en happykorrekt hållare utan plats för regskylt. Tänk så mycket roliga för/emot-trådar vi kunde ha haft om illegal import av cykelhållare med skyltplats. En missad chans till cykelforumshistoria.