Tips om budgetprylar på Lidl
Absolutdavveno1 sa:Hur är mekstället? Duger i krig?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Absolutdavveno1 sa:Hur är mekstället? Duger i krig?
42Hz sa:Cykelväskorna då, någon som har erfarenhet?
davveno1 sa:Hur är mekstället? Duger i krig?
davveno1 sa:Hur är mekstället? Duger i krig?
+1 jag har de vita, helt ok men inte så värst hållbara. Men väldigt bra för priset ja. Gjorde en touring 500km och efter det ser de lite ledsna ut, kan inte göra om det :) de sitter lite dåligt också, det här kardborrefästet är bra plojigt. Men har man inte så höga krav är de ett kap!Glenn Dahl sa:42Hz sa:Cykelväskorna då, någon som har erfarenhet?
Har ett par sådana vita. Haft dom till jobbet ngn gång. Helt ok men kan inte svara på livslängden dock. Har ett par Ortlieb med och du får vad man betalar för om man jämför.
Men för 149:- så är de helt ok!
Sambal Oelek sa:+1 jag har de vita, helt ok men inte så värst hållbara. Men väldigt bra för priset ja. Gjorde en touring 500km och efter det ser de lite ledsna ut, kan inte göra om det :) de sitter lite dåligt också, det här kardborrefästet är bra plojigt. Men har man inte så höga krav är de ett kap!Glenn Dahl sa:42Hz sa:Cykelväskorna då, någon som har erfarenhet?
Har ett par sådana vita. Haft dom till jobbet ngn gång. Helt ok men kan inte svara på livslängden dock. Har ett par Ortlieb med och du får vad man betalar för om man jämför.
men då kommer du använda den dagligen och vid regn och dyl också!? Då kanske jag inte skulle köpa en sådan. Men det går ju alltid att ha som extraväska och liknande. Det använder jag mina till :) för dagligt bruk köpte jag en finväska Ortlieb med 5 års regngaranti och den har varit med om väldigt mycket! Fortfarande nästan hel :)42Hz sa:Sambal Oelek sa:+1 jag har de vita, helt ok men inte så värst hållbara. Men väldigt bra för priset ja. Gjorde en touring 500km och efter det ser de lite ledsna ut, kan inte göra om det :) de sitter lite dåligt också, det här kardborrefästet är bra plojigt. Men har man inte så höga krav är de ett kap!Glenn Dahl sa:42Hz sa:Cykelväskorna då, någon som har erfarenhet?
Ok, transportera lite mat mm om man pendlar, tackar!
Sambal Oelek sa:men då kommer du använda den dagligen och vid regn och dyl också!? Då kanske jag inte skulle köpa en sådan. Men det går ju alltid att ha som extraväska och liknande. Det använder jag mina till :) för dagligt bruk köpte jag en finväska Ortlieb med 5 års regngaranti och den har varit med om väldigt mycket! Fortfarande nästan hel :)42Hz sa:Sambal Oelek sa:+1 jag har de vita, helt ok men inte så värst hållbara. Men väldigt bra för priset ja. Gjorde en touring 500km och efter det ser de lite ledsna ut, kan inte göra om det :) de sitter lite dåligt också, det här kardborrefästet är bra plojigt. Men har man inte så höga krav är de ett kap!Glenn Dahl sa:42Hz sa:Cykelväskorna då, någon som har erfarenhet?
Sambal Oelek sa:men då kommer du använda den dagligen och vid regn och dyl också!? Då kanske jag inte skulle köpa en sådan. Men det går ju alltid att ha som extraväska och liknande. Det använder jag mina till :) för dagligt bruk köpte jag en finväska Ortlieb med 5 års regngaranti och den har varit med om väldigt mycket! Fortfarande nästan hel :)42Hz sa:Sambal Oelek sa:+1 jag har de vita, helt ok men inte så värst hållbara. Men väldigt bra för priset ja. Gjorde en touring 500km och efter det ser de lite ledsna ut, kan inte göra om det :) de sitter lite dåligt också, det här kardborrefästet är bra plojigt. Men har man inte så höga krav är de ett kap!Glenn Dahl sa:42Hz sa:Cykelväskorna då, någon som har erfarenhet?
Är det samma som tidigare så: -Nej. Det är rena skiten.Luzen sa:Någon som provat golvpumpen?
Funkar den ge tryck till racer också?
Luzen sa:Någon som provat golvpumpen?
okej, men dåså! :) klart den funkar. Det ingår regnöverdrag också så den borde klara sig rätt bra med det på.42Hz sa:Jag tänker inte ha väskor för flera gånger värdet på cykeln. :)
En upphittad biltemahoj
Luzen sa:Någon som provat golvpumpen?
tobo sa:Gott om tropfrog-sadlar, i år även i vitt.
Hur tjocka/tunga var dom?HåkanC sa:Jag letade primärt efter de billiga slangarna
/Håkan
Ingen aning, jag tittade enbart på kartongerna.emmer sa:Hur tjocka/tunga var dom?
+11888 sa:Verkar som marknaden för mekställ börjar bli mättad ;)
ja de är bra! Riktigt sköna. Har en MTB och en Trekking sedan tidigare. Idag blev det några till... :)gnilrub sa:Är dom bra dom där sadlarna?
Sambal Oelek sa:ja de är bra! Riktigt sköna. Har en MTB och en Trekking sedan tidigare. Idag blev det några till... :)gnilrub sa:Är dom bra dom där sadlarna?
(plus den nya cykelregnjackan, hoppas den är bättre än den förra...)