Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Potatismos sa:tobo sa:nästa gång Lidl säljer dem
Brukar de vara återkommande eller?
Konkret sa:Vilka Lidl affärer är bra i Göteborg? Lerum hade ju bara ena sadel modellen...
Är det ett tält med inbyggd sol, för den svenska sommaren?Snuten sa:Ot men ändå, köpte ett Crivit soltält på Lidl för typ 180 pix häromdagen. Har bara provriggat en gång, men det verkade helt ok!
eketjall sa:Är det ett tält med inbyggd sol, för den svenska sommaren?Snuten sa:Ot men ändå, köpte ett Crivit soltält på Lidl för typ 180 pix häromdagen. Har bara provriggat en gång, men det verkade helt ok!
Konkret sa:Vilka Lidl affärer är bra i Göteborg? Lerum hade ju bara ena sadel modellen...
Punkt 4 < https://translate.google.com/transl...e/de/hilfe-onlineshop/s2486?jumpto=h2-versand >pennan sa:Kan man handla härifrån? http://www.lidl.de/de/crivit-pro-biking/c16862
Min Dyska är lite rostig...
skickar dom bara innom tyskland?
Frankenstein's Bike sa:Så var det dags för årets Radler/Panache säljstart, från måndag säljs Radlern i 25cl 10-pack för 20 kr.
Uppdatering 3: Wittkop Medicus, Sadeln är grym, sadelklämman är skit. Har dragit åt så jag blir blå, men den vrider sig ändå. Gissar att det är den mjuka svarta färgen klämman är lackad med som är boven.
En bättre lösning är att sluta dricka saker du tycker är vedervärdiga?Pfaff sa:Om man nånsin skulle komma på tanken att dricka nåt så vedervärdigt som radler blandar man den själv. Öl och fanta, cola, sockerdricka whatever. Usch.Frankenstein's Bike sa:Så var det dags för årets Radler/Panache säljstart, från måndag säljs Radlern i 25cl 10-pack för 20 kr.
Uppdatering 3: Wittkop Medicus, Sadeln är grym, sadelklämman är skit. Har dragit åt så jag blir blå, men den vrider sig ändå. Gissar att det är den mjuka svarta färgen klämman är lackad med som är boven.
Gratulerar till ett bra köp, men 429 :- är lite dyrare än 79:-, även om sadeln definitivt är värde det högre priset också.Pfaff sa:Nå, köpte en Wittkop MTB på Bauhaus, där den fö heter Fischer, och den känns bra
Monterat utan klämma. :)
Frankenstein's Bike sa:En bättre lösning är att sluta dricka saker du tycker är vedervärdiga?Pfaff sa:Om man nånsin skulle komma på tanken att dricka nåt så vedervärdigt som radler blandar man den själv. Öl och fanta, cola, sockerdricka whatever. Usch.Frankenstein's Bike sa:Så var det dags för årets Radler/Panache säljstart, från måndag säljs Radlern i 25cl 10-pack för 20 kr.
Gratulerar till ett bra köp, men 429 :- är lite dyrare än 79:-, även om sadeln definitivt är värde det högre priset också.Pfaff sa:Nå, köpte en Wittkop MTB på Bauhaus, där den fö heter Fischer, och den känns bra
Monterat utan klämma. :)
Putte.w sa:Jag har en wittkopp som jag bara har provsuttigt om det är någon som vill ha en. Kan till och med skicka den.
fredrik.jansson89@gmail.com sa:När brukar de ha cykelvecka? eller har man missar det? Skulle verkligen vilja ha ett mekställ
Frankenstein's Bike sa:Vissa Lidl verkar ha meckstället inne igen, ett gäng skådat i butik i Skåne.
pkarlsson sa:Kan man hitta cykelprylar på Lidl även om det inte är cykelkampanj?
Vad heter den?MarcusS sa:Sportdrycken. Finns i både burk och påse. Klart prisvärd.
Är man i Tyskland heter den Bier, weizen eller kölsch.Luzen sa:Vad heter den?MarcusS sa:Sportdrycken. Finns i både burk och påse. Klart prisvärd.
tropfrog sa:En av mina bästa köp på lidl, näst efter witkopf sadeln är deras digitala skjutmått. Grymt prisvärd tycker jag. Den kommer igen i kampanjen som börjar på Torsdag.
MVH
Magnus
Konkret sa:tropfrog sa:En av mina bästa köp på lidl, näst efter witkopf sadeln är deras digitala skjutmått. Grymt prisvärd tycker jag. Den kommer igen i kampanjen som börjar på Torsdag.
MVH
Magnus
Finns bara sadeln i 3 modeller? Mtb, trekking och touring?
kimkimano sa:vart såg du den kampanjen?
Konkret sa:tropfrog sa:En av mina bästa köp på lidl, näst efter witkopf sadeln är deras digitala skjutmått. Grymt prisvärd tycker jag. Den kommer igen i kampanjen som börjar på Torsdag.
MVH
Magnus
Konkret sa:kimkimano sa:vart såg du den kampanjen?
MVH
Magnus
Såg inte den på kampanjen men jag såg sadlarna på bauhaus men tyckte alla såg breda ut.
Totteman sa:Köpte en långärmad cykeltröja för 79 spänn förra året. Funkar bra under jackan.
StarLord sa:Dags för ny kampanj
http://www.lidl.se/sv/veckans-tema.htm?id=709
Erbjudanden från torsdag 25/8
Väldigt klent utbud än så länge, men det kanske fylls på med mera!