Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lidl Åstorp hade inga sadlar men massor av mekställ... taskig fördelning eller mekar inte skåningar?bluetail sa:Var på Lidl i Borlänge i lördags. Inga mekställ men massor av sadlar.... Fick bli ett par gula brillor för 40 spänn :(
Nix, men jag har gott om riktiga sadlar om det är något du behöver.Naikon sa:Ingen som råkade köpa en sadel för mycket i Göteborg? Var slut i söndags :-(
emmer sa:Nix, men jag har gott om riktiga sadlar om det är något du behöver.Naikon sa:Ingen som råkade köpa en sadel för mycket i Göteborg? Var slut i söndags :-(
(Fast några välstoppade rövriktiga från Dr Oetker har jag iofs inte, mest velo och vad det nu är.)
Ja.Potatismos sa:Är cykelskorna helt skit eller?
Kikon sa:Ja.Potatismos sa:Är cykelskorna helt skit eller?
Fast de som fanns i höstas är inte samma som tidigare, och inte alls lika skitiga.Potatismos sa:Tack :)Kikon sa:Ja.Potatismos sa:Är cykelskorna helt skit eller?
me.I.am sa:Knäbyxorna var kass iaf. Lågt skurna bak, och går högt upp fram. Av någon konstig anledning brukar Lidls olika cykelbyxor ha den designen, men dom här var extrema. Tur jag inte hade nån på rulle, min skåra är inte så vacker.
1888 sa:me.I.am sa:Knäbyxorna var kass iaf. Lågt skurna bak, och går högt upp fram. Av någon konstig anledning brukar Lidls olika cykelbyxor ha den designen, men dom här var extrema. Tur jag inte hade nån på rulle, min skåra är inte så vacker.
Du har väl inte satt dom bakofram va? ;)
Jaså de har en ny? Då,vet jag inte. Den första modellen var i alla fall helt skit. Duger kanske till inomhuscykling.emmer sa:Fast de som fanns i höstas är inte samma som tidigare, och inte alls lika skitiga.Potatismos sa:Tack :)Kikon sa:Ja.Potatismos sa:Är cykelskorna helt skit eller?
Huggelito sa:Vad kostar mekstället? Är det funkis/tillräckligt stabilt om man bara har LVG-cyklar?
maxxen sa:Ok, så ingen av LIDL-butikerna har cykelgrejer kvar? Är vårens cykelpryls-drive över?
Vilken av de tre modellerna är MTB-sadeln?GustafH sa:Jag har en Wittkop MTB-sadel som jag kört ~10 mil med. Den passade mig väldigt dåligt så den kan jag skänka mot fraktkostnad (alternativt avhämtning i Landskrona) om nån vill ha.
Oskar sa:Huggelito sa:Vad kostar mekstället? Är det funkis/tillräckligt stabilt om man bara har LVG-cyklar?
299 eller om dom hade höjt det till 349. Hursomhelst fungerar det utmärkt.
jonja sa:Klämman är (av naturnödvändighet) av mkt simpelt utförande. Bra till somt, kasst till annat, tex lossa/dra fast pedaler.
geologen sa:Jag anar början på en kult. Om 600 år kommer wittkopismen att vara etablerad över stora delar av världen. Folk går runt med små sadlar i halskedjor och har sadelprydda altare i hemmen...
jaså, låter bra, ska montera på min trekking-modell på hybriden nästa vecka och ta en långtur. Ser ännu mer fram emot det nu :)Frankenstein's Bike sa:Uppdatering Witkop Medicus (trekking): Väldigt (väldigt) nöjd med sadeln, enda nackdelen är att jag får dra åt den medföljande sadelklämman rejält för att sadeln inte ska vrida sig. Men detta är endast kritik av själva sadelklämman (sitter på standardcykel med standardstolpe). Sadeln är ta mig tusan magisk, Dr.Torsten Werlich är ett sadelgeni.
nuså! den var ju som sagt otroligt skön! Som att sitta i en tvfåtölj även fast den inte är så stor :)Sambal Oelek sa:jaså, låter bra, ska montera på min trekking-modell på hybriden nästa vecka och ta en långtur. Ser ännu mer fram emot det nu :)Frankenstein's Bike sa:Uppdatering Witkop Medicus (trekking): Väldigt (väldigt) nöjd med sadeln, enda nackdelen är att jag får dra åt den medföljande sadelklämman rejält för att sadeln inte ska vrida sig. Men detta är endast kritik av själva sadelklämman (sitter på standardcykel med standardstolpe). Sadeln är ta mig tusan magisk, Dr.Torsten Werlich är ett sadelgeni.
Konkret sa:Man blir ju bra sugen efter alla dessa lovord!
tobo sa:nästa gång Lidl säljer dem