Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Maakus sa:Jag kommer ju köpa en FS 29, long, low & slack innan den här sagan är slut!
H. sa:Shit vilket antiklimax den här tråden är på väg att bli.
:)
Krompa sa:Orange nya 29or är spännande.
Den med 135 mm är släppt nu.
http://enduro-mtb.com/en/orange-launch-new-stage-5-135-mm-travel-aggressive-29er/
Cuprinol sa:Django!
+1 samt nylanserade Norco Sight i carbong. OM någon av dessa hojar går att köpa som ramkit, så lär dom dock kosta precis som övriga kandidater som en hel Jeffsy...
Luthman Photography sa:H. kommer inte att köpa en Norco, ty Norco är "dumma i huvet".
Luthman Photography sa:H. kommer inte att köpa en Norco, ty Norco är "dumma i huvet".
larsaw sa:Luthman Photography sa:H. kommer inte att köpa en Norco, ty Norco är "dumma i huvet".
Länk på det... ;)
Norco har samma säljstrategi som skivbolagen och förtjänar att gå samma öde till mötes.larsaw sa:Luthman Photography sa:H. kommer inte att köpa en Norco, ty Norco är "dumma i huvet".
Länk på det... ;)
H. sa:Norco har samma säljstrategi som skivbolagen och förtjänar att gå samma öde till mötes.larsaw sa:Luthman Photography sa:H. kommer inte att köpa en Norco, ty Norco är "dumma i huvet".
Länk på det... ;)
larsaw sa:H. sa:Norco har samma säljstrategi som skivbolagen och förtjänar att gå samma öde till mötes.larsaw sa:Luthman Photography sa:H. kommer inte att köpa en Norco, ty Norco är "dumma i huvet".
Länk på det... ;)
Kanske därför dom är så ovanliga i Sverige då...
H. sa:larsaw sa:H. sa:Norco har samma säljstrategi som skivbolagen och förtjänar att gå samma öde till mötes.larsaw sa:Luthman Photography sa:H. kommer inte att köpa en Norco, ty Norco är "dumma i huvet".
Länk på det... ;)
Ja, troligen. Ville de inte ha mina pengar förra gången (när jag köpte en cx) tänker jag inte ge dem mina pengar den här gången heller.
Därför TS titta på Devinci. Dessutom verkar deras länkage premiera en aktivare cyklist vilket, om han inte legat av sig fullständigt sedan sist, nog passar in på H. * Skriver absolut inte detta för att jag dregglat över deras aggressivare sortiment senaste 5 åren och har något slags uppdämt köpbehov. Eller pga att jag druckit fyra espresso vid tangentbordet. *H. sa:larsaw sa:H. sa:Norco har samma säljstrategi som skivbolagen och förtjänar att gå samma öde till mötes.larsaw sa:Luthman Photography sa:H. kommer inte att köpa en Norco, ty Norco är "dumma i huvet".
Länk på det... ;)
Ja, troligen. Ville de inte ha mina pengar förra gången (när jag köpte en cx) tänker jag inte ge dem mina pengar den här gången heller.
mikipedia_ sa:H. sa:larsaw sa:H. sa:Norco har samma säljstrategi som skivbolagen och förtjänar att gå samma öde till mötes.larsaw sa:Luthman Photography sa:H. kommer inte att köpa en Norco, ty Norco är "dumma i huvet".
Länk på det... ;)
Vad för skrivare måste jag köpa för att kunna piratladda hem en Norco Endorphine, och vart hittar man torrentsen?? ;)
soderblom sa:mikipedia_ sa:H. sa:larsaw sa:H. sa:Norco har samma säljstrategi som skivbolagen och förtjänar att gå samma öde till mötes.larsaw sa:Luthman Photography sa:H. kommer inte att köpa en Norco, ty Norco är "dumma i huvet".
Länk på det... ;)
Vad för skrivare måste jag köpa för att kunna piratladda hem en Norco Endorphine, och vart hittar man torrentsen?? ;)
Misstänker att du syftar på Knolly Endorphin. Knolly Bikes är ju ett företag med ett antal anställda du kan räkna på dina händer medan Norco är desto större och antagligen har andra kommersiella upplägg som H. inte uppskattar.
H. sa:skier sa:Du ska inte ha en ny Root Miller då? De har ju gjort den lite längre och flackare till 2017, fast det kanske är ett för enkelt alternativ?
http://www.bikerumor.com/2016/07/08...-root-miller-plus-granite-chief-updates-more/
Nja, det är lite för liten skillnad känner jag. Sugen på att prova nåt nytt.
skier sa:H. sa:skier sa:Du ska inte ha en ny Root Miller då? De har ju gjort den lite längre och flackare till 2017, fast det kanske är ett för enkelt alternativ?
http://www.bikerumor.com/2016/07/08...-root-miller-plus-granite-chief-updates-more/
Nja, det är lite för liten skillnad känner jag. Sugen på att prova nåt nytt.
Vad var det jag sa :)
Vad är det du inte gillar med Jeffsyn?durietz sa:ersättare till min Jeffsy
H. sa:Alltså nya smugglern kanske egentligen är rätt bra också. Väldigt spännande geo med 66HA, 450 reach (M) sjukt korta 430 CS. Och 140mm fram och 120 bak. Skaffar jag en coil lär de där 120mm kunna äta ganska mycket skit.
Smugglern lär ju vara mkt roligare hemma jämfört med sentinel.
theBrand sa:Jag tycker att slaglängden "tar slut" jäkligt fort på min Scout när det börjar gå undan i stöket. Det känns som om transitions länkage gärna använder ganska mycket slaglängd (även om jag sällan bottnar)
Jag hade nog gått på en sentinel och kört med lite mindre sag hemma. Särskilt om du sålt DHn.
Transitionhojarnas AS avtar nästan helt efter sagpunkten, så lite extra luft i bakdämparen gör cykeln betydligt piggare att trampa (och ger ju lite mer stöd för pump och pop).
Nej men som H nämnt så är han ute efter modern geo och Jeffsyns är medelsvensson på den fronten.onyx3 sa:Vad är det du inte gillar med Jeffsyn?durietz sa:ersättare till min Jeffsy
Edit: såg precis ditt inlägg i Jeffsy-tråden och anar varför. Men som enda-hoj här hemma kan den väl inte vara helt fel?
Perp sa:Haha och jag som tyckte min Scout(som thebrand kör på nu) hade grym bakfjädring ?
Är visserligen ganska okänslig mot sånt så länge cykeln gör som jag vill och inte kastar mig över styret. Fick rycka ur nästan alla band i dämparen på min Patrol för att få en liknande känsla som jag trivdes med.
Var geometrin med HA och hjulbas som hindrade Scouten lite när det brantade på i stök mer än bakfjädringen.