Cykling nerför en vulkan i Indonesien [video]

Matthias87

Aktiv medlem
Har varit en vända i Indonesien och fick chansen att bestiga Mt Batur, som är en 1.717 meter hög vulkan.
Hade självklart med cykeln, och här en ett litet klipp från cyklingen på toppen av vulkanen.

Senast ändrad:
Otrolig kvalitet på filmmaterialet, färgerna och vyerna är enorma.
Riktigt nice video och snyggt cyklat!

Wow, vilken vacker miljö, blir en härligt drömsk känsla när man inte ser någon annan än dig på bilderna, lite som om du utforskar en annan planet, byggd för episk utförscykling och kanske är stigen som slingrar sig Slartibartfasts signatur?
Skickligt filmat med drönaren, nu vill alla här på Happy ha en...

Riktigt schysst Matthias, tack för att du delade med dig för här hemma är det fortfarande kass väder...

/Morgan

Snygg film! Jag vill gärna veta mer om produktionen. Drönaroperatörerna verkar ju kunna sin sak etc. Var det medhavda kompisar eller lokala förmågor? Hur fick ni ihop det hela helt enkelt?

Läckert! Gillar när folk har aktiva resor och delar med sig av det. Alltid är det nån som ser sitt nästa resmål.

Kul att ni gillade klippet!

Jimel: Jepp, jättenöjd med den. Blir sån go känsla i filmerna när det inte skakar sönder och samman.

Aron: Det är autopilot alltihop, förutom det första klippet där frugan styrde drönaren i en rak linje mot mig :) Den är oerhört lätt att flyga.

Fältprästen: År 2000 senast.

Vilken tur! ;) Hade jag haft något annat hade jag nog avlidit av värmeslag, och då hade det inte blivit någon film! :)

Matthias87 sa:
Aron: Det är autopilot alltihop, förutom det första klippet där frugan styrde drönaren i en rak linje mot mig :) Den är oerhört lätt att flyga.

Coolt!
(Jag har uppenbarligen inte hängt med på drönarutvecklingen de senaste åren...)

Perzzon: Körde du från toppen också eller? Det var allt rätt brant på sina ställen, och väldigt exponerat.

Aron: Ja, det är fascinerande små maskiner :)

Tillbaka
Topp