Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hasse#7 sa:Edit: Skevt citerat från K-Bs jul.
PKJoacim sa:Hasse#7 sa:Edit: Skevt citerat från K-Bs jul.
Det behöver väl inte förtydligas, det ingår i allmänbildningen. Ska du lukta på glöggen pojk?
EST sa:Hehe jag hade ingen allmänbildning, från förorten där lär man sig annat?
Behöver fortfarande en styrare dock..
Japp. Det och julöl.Hasse#7 sa:PKJoacim sa:Hasse#7 sa:Edit: Skevt citerat från K-Bs jul.
Det behöver väl inte förtydligas, det ingår i allmänbildningen. Ska du lukta på glöggen pojk?
Snart dags igen. Det enda viktiga med julen.
EST sa:Sving provmonterad nu måste jag bara svarva några distanser till den. Allt ser rakt å bra ut å inget motstånd när den rör sig?
EST sa:Sving provmonterad nu måste jag bara svarva några distanser till den. Allt ser rakt å bra ut å inget motstånd när den rör sig?
Bonzo sa:EST sa:Sving provmonterad nu måste jag bara svarva några distanser till den. Allt ser rakt å bra ut å inget motstånd när den rör sig?
Blir jävligt bra det där. Hade du byggt svingen också eller är det enda delen som är återvunnen?
roskai sa:Är det bara jag som inte fattar vad det ska bli för hoj? Har kanske missat någon beskrivning? sadelröret och dämparen indikerar att det är en DH? Asnajs bygge iaf :D
Jensen sa:Är ju inte konstigt att de funkar ändp, är ju engelska o byggda som en stridsvagn, ska funka oavsett :-)
EST sa:https://www.tradera.com/profile/items/4792885/DanAlmberg
Bjud på saker vi gjort på jobbet till musikhjälpen !
![]()
Grymt!EST sa:Byggde en sak
Den passade i ett lock på min broms
Å då var det lätt att byta kolv?
EST sa:Nä det var lätt?
Gaffeln vill nog bara ha en ny o ring mellan luft kamrarna tror jag. Det är ändå dags att serva den var ju ca ett år sen jag rev den helt. Men är lite sugen på att byta så tror jag servar å säljer den. Till förmån för en med kortare offset..