Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det kan det väl vara men det är nog tungtrampat eftersom du inte har hjälp av motorn.ceel sa:45 km/h är ingen el-cykel.
Pfaff sa:Jo’rå. Det finns.
Fast du måste ha körkort för att få köra den moppen.
Der Kaiser sa:Är det fredagkväll?
Då kör du ett olagligt motorfordon och kommer arkebuseras vid vägkanten så bara...smogz sa:Om jag skruvar bort regplåten blir det ju en cykel igen.
smogz sa:Nä men seriöst. Finns det nån sån elcykel/eu-moppe/speedbike eller vad de nu kallas?
Jäpp. Kontakta den här killen så bygger han en exakt efter dina behov.smogz sa:Nä men seriöst. Finns det nån sån elcykel/eu-moppe/speedbike eller vad de nu kallas?
smogz sa:Ok rent definitionsmässigt är det möjligen en EU-moppe.
Men det är ju lika förbannat en elcykel som hjälper till upp till 45 km/h.
Och det är en sån jag efterlyser.
Om jag skruvar bort regplåten blir det ju en cykel igen.
Bengt-re sa:smogz sa:Ok rent definitionsmässigt är det möjligen en EU-moppe.
Men det är ju lika förbannat en elcykel som hjälper till upp till 45 km/h.
Och det är en sån jag efterlyser.
Om jag skruvar bort regplåten blir det ju en cykel igen.
Troll.
Nyss undrade du om det fanns och nu vet du precis hur den är.smogz sa:Bara konstaterade att det är en vanlig elassisterad cykel...
staine sa:Pfaff sa:Jo’rå. Det finns.
Fast du måste ha körkort för att få köra den moppen.
Men det där är väl ett bensinmonster?
smogz sa:Söker mig nu vidare till mindre inavlade platser på nätet.
jomper sa:Om du verkligen vill ha något vettigt eldrivet i prisklassen så kolla på denna: https://www.eloped.eu/eloped-super-soco-ts1200r/
Sök på super soco på youtube så hittar du en hel del om den också. Jag ser fram mot den dag alla kids kör såna istället för brummande helvetesmaskiner.
Plush sa:Happymtb/Happyride består till största delen av trångsynta bakåtsträvare har det visat sig. Teknikfiender och traditionalister av högsta kvalitet.
Jag har själv en E-mtb (som synes i min profil) men skulle aldrig komma på tanken att fråga några här om råd.
Helt enkelt på den idiotiska inställning många här bevisligen har.
Lika idiotiska som SCF/UCI och deras "lagar och regler" om allt möjligt.
Lika idiotiska som alla "inofficiella stilpoliskoder" som många här svänger med.
Elcykel är här för att stanna. Så enkelt är det.
Acceptera det eller håll käften.
Mini_me sa:Plush sa:Happymtb/Happyride består till största delen av trångsynta bakåtsträvare har det visat sig. Teknikfiender och traditionalister av högsta kvalitet.
Jag har själv en E-mtb (som synes i min profil) men skulle aldrig komma på tanken att fråga några här om råd.
Helt enkelt på den idiotiska inställning många här bevisligen har.
Lika idiotiska som SCF/UCI och deras "lagar och regler" om allt möjligt.
Lika idiotiska som alla "inofficiella stilpoliskoder" som många här svänger med.
Elcykel är här för att stanna. Så enkelt är det.
Acceptera det eller håll käften.
Haha! Har den retoriken nånsin funkat för dig?
Jag ser klara fördelar med en el-cykel (Sambon har det). Men varför skulle vi bara acceptera och hålla käften gällande saker som inte ens är lagliga / en cykel?
Har du en el-assisterad MTB så kul för dig. Gör den bara rätt fart och har rätt Watt så stör du nog bara en bråkdel av befolkningen. (Visst , många huserar här men det behöver man ju inte vara ett geni för att räkna ut).
Vi leker med tanken att min dotter på 11år ska cykla till sin kompis. Hon gör max 10-15km/h på sin cykel. Kommer då nån i 45km/h och har dålig koll så blir konsekvenserna betydligt större. Min kompis har en trimmad fd cykel. Han avstår från att blåsa på i 45 pga han åker så jävla mycket fortare än andra. Så om nån vinglar till (som många gör oavsett elit eller inte) så kan det smälla.
Lek med tanken att nån som har köpt en 45km/h cykel kör på nån. Båda skadas men den som blir påkörd måste köra rehab resten av sitt liv.
Tror du ärligt talat att 45km/h personens försäkringsbolag kommer slanta det? Tveksamt.
Så därför kommer såna här trådar innehålla motstånd av fullt rimliga anledningar.
Puss påre;)