Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
PeeGee sa:jag är med o letar efter danspartner. jofa u tango?
Jimel sa:Jag vill vara med ?
Är singel ????
Swoop sa:Morsan fyller 70, hoppas kunna flytta på det =).
Henrik83 sa:Jimel sa:Jag vill vara med ?
Är singel ????
Inga problem & anmäla sig som singel. Vi är bättre än både Tinder & Match.com & garanterar 100% matchning på att få danspartner till lördagens svängom.
Alla som Swishar åker in på singellistan tills vi ser här i tråden vilka som ev. ämnar att spendera natten ihop.
Dock sitter ingen från Svenska Dansbandsföreningen & pressar F5 i frenesi så ha lite is i magen om du inte dyker upp på singelistan 3min efter betalning ?
Caadabra sa:Jag anmäler mig som singel. Har swishat. Jag: Van cyklist med låg raceambition. Gömmaren är hemmaskog.Du:?
Caadabra sa:Topp Larsa! Kul! Håller tummarna att din cykel är redo!
Mathias B sa:Jag släpar mig ner från Tunaslätten och rejsar med Jimel!
Jimel sa:Mathias B sa:Jag släpar mig ner från Tunaslätten och rejsar med Jimel!
Ny status på Facebook: i ett förrhållande![]()
Hasse#7 sa:Swoop sa:Morsan fyller 70, hoppas kunna flytta på det =).
Dansa med mamma?
JojjeM sa:Tvångsrekryterade sonen (utan happynick) och anmäler lag "Family affair".
Sist vi rallyrejsade vann han över mig men det var bara för att jag hade otur. Egentligen är jag snabbare.
Eller...
/Johan
Jimpakongo sa:Trodde ni skulle va Tango & Cash? Schreddan och stalle alltså!
Mathias B sa:Jag och Jimel känner oss så här töntigt nykära, så vi vill kala vårt dejtlag för Bromance.
Tomcaten sa:Mathias B sa:Jag och Jimel känner oss så här töntigt nykära, så vi vill kala vårt dejtlag för Bromance.
Läbbigt likt mitt och Streams Team-namn men jag har redan patenterat Brokeback så vi har jurister i ryggen!