[Kalender] SBR 35 - CFBC Greatest Hits

Henrik83

Aktiv medlem
C2AFCB21-D437-405D-BC8F-6F6AC3482AB4.jpeg

SBR 35 - CFBC Greatest Hits

Creme Fraiche Bicycle Club bjuder upp till dans & fixar vinterrally! Med lite tur får vi en riktig snöfest, det uteblev ju vid förra årets Race Charles.
Som namnet antyder så spelar vi vidare på musiktemat & kör nu ett nytt skivsläpp med lite Greatest Hits. Som sig bör på en samlingsplatta så kommer vi välja ut några guldkorn & även krydda med lite nytt fräscht, tidigare osläppt, material.

Likt Race Charles så kommer vi dansa blint. Ingen träning.
Men till i år vill vi öven testa ett nytt koncept, duetter! Tänk David Bowie & Freddie Mercury, Dolly Parton & Kenny Rogers..

Var & en kommer dansa sina moves & efter målgång slår vi ihop din & din danspartners tid. Det laget med bäst totaltid står sedan som vinnare. Lätt som en plätt!

Ni anmäler er individuellt & skriver sen här i tråden vem som blir er danspartner för dagen & vilket fyndigt lagnamn ni kommit på. Du som är singel behöver inte misströsta! Antingen parar vi ihop dig med någon annan singel eller så får du dansa med någon från CFBC. Ingen behöver hänga solo i baren & swipe’a Tinder!

Karaktären på banan är typisk #downcountry eller om man kanske bör kalla det för #stigduro.. Stockholmsskog liksom. Banan lämpar sig inte för bockstyre, annars går vi efter devisen you-race-what-you-got..

Anmälan
Anmälan är stängd! Skriv i tråden för att stå med på reservlistan.

Anmälan sker via Swish till 123 449 46 54 & kostar 150kr per styre/300kr per lag. Märk betalningen med Happy-nick eller namn.
Vid ev. avhopp köper vi öl för dina pengar.
50st platser/25st lag.

Skydd
Ja, hjälm. Annars är det valfritt. Ska du trilla omkull rekommenderas både FF & ryggplatta.

Samling
Lördagen den 10/11 kl. 11. Vi startar racemötet kl.11 så kom en stund innan & gaffla lite skit, det blir trevligt!
Vi samlas vid vindskjulet där Flottsbros familje- & barnbacke kommer ner. Se karta.

Övrigt
- Tidtagning via stickor från Sportident.
- Bira, Bullens & bröd med tillbehör osv.
- Ta med cykeln, det blir inte bara dans.

Anmälda lag

1. Team Kokain
- JimpaKongo
- Henrik83

2. Backmarkers
-
- Roger_Edvinsson

3. Team Arboga
- Gushem
- Blajdan

4. WHAM!
- Zander
- Willie

5. Team Slowfox
- Caadabra
- Larsaw

6. Bromance
- Jimel
-

7. Huckboys Racing
- Hampe
- David Nyman

8. Batman & Robin
- Jejje
- WSB

9. Ol’ Dirty Bastards
- Nobby
- JakeTheSnake

10. LCK
- O
- HR

11. Jofahjalm för president!
- PeeGee
- jofahjalm

12. Family affair
- JojjeM
- JojjeM Jr.

13. The Dirty Dancers
- Vargasin75
- Viktor Elofsson

14. Huck Maffian
- Bullit
- Lehtinen

15.
- jakeOMG
- millson

16. Norrlands Guld
- B A
- Gugles85

17. Lera i ögat
- Lingon
- Rompa

18. Scrambled legs
- Johanml
- Tom__

19. 1 & 1/2 Man
- Taleryd
- JensClaudius

20. Girlz
- Hanna
- Karin

21. Team Footloose
- Bintfese
- RutNE

22. Kriss Cross
- Jari
- Andreas

23. Team Testosteron
- Karin_P
- Sandraa

24.
- Nibergs
- PVB

25. Kidz
- Wildgoat
- Kevin

26. Team Chipstutte
- Schreddan
- KungStalle

27. Team Brokeback
- Tomcaten
- Stream

28. Grinchy old men
- MickeMud
- Lazer

29. Los Desperados
- Dempa
- mattias_i_skogen

30. Dansar med vajrar
- ponti11
- Gurra

Reserver

Senast ändrad:

Henrik83

Aktiv medlem
Jimel sa:
Jag vill vara med ?
Är singel ????
Inga problem & anmäla sig som singel. Vi är bättre än både Tinder & Match.com & garanterar 100% matchning på att få danspartner till lördagens svängom.

Alla som Swishar åker in på singellistan tills vi ser här i tråden vilka som ev. ämnar att spendera natten ihop.

Dock sitter ingen från Svenska Dansbandsföreningen & pressar F5 i frenesi så ha lite is i magen om du inte dyker upp på singelistan 3min efter betalning ?

Senast ändrad:

larsaw

Aktiv medlem
Jag är fan i för kass form för att vilja sänka någon annan i pardans...
Så jag ställer mig i singelhörnan o inväntar att bli inkvoterad med någon likasinnad :D

Jimel

Aktiv medlem
Henrik83 sa:
Jimel sa:
Jag vill vara med ?
Är singel ????
Inga problem & anmäla sig som singel. Vi är bättre än både Tinder & Match.com & garanterar 100% matchning på att få danspartner till lördagens svängom.

Alla som Swishar åker in på singellistan tills vi ser här i tråden vilka som ev. ämnar att spendera natten ihop.

Dock sitter ingen från Svenska Dansbandsföreningen & pressar F5 i frenesi så ha lite is i magen om du inte dyker upp på singelistan 3min efter betalning ?
Åååh ? ge mig ingen med ambitioner bara för då kan förhållandet bli kort!! Jag är långsam ?

Henrik83

Aktiv medlem
Första inlägget uppdaterat. Ni som står som singlar får peta på er danspartner att pynta in degen.

Det går även bra att en person betalar för två. Märk betalningen med bådas Happy-nick eller namn.

Senast ändrad:

JojjeM

Aktiv medlem
Tvångsrekryterade sonen (utan happynick) och anmäler lag "Family affair".

Sist vi rallyrejsade vann han över mig men det var bara för att jag hade otur. Egentligen är jag snabbare.

Eller...

/Johan

Hasse#7

Aktiv medlem
JojjeM sa:
Tvångsrekryterade sonen (utan happynick) och anmäler lag "Family affair".

Sist vi rallyrejsade vann han över mig men det var bara för att jag hade otur. Egentligen är jag snabbare.

Eller...

/Johan
Här är det ju win-win för er. Åk inte långsammare än sonen så är det biff.

Karin_P

Medlem
Jag är singel!

Finnes: Kvinna 30+ med pundarhoj. Cyklar mer gärna än snabbt.

Sökes: Vem som helst. Jag tar vem som helst!

Ps. Ett mer eller mindre tvångsrekryterat damlag kommer också att inkomma med sin anmälan snart hoppas jag.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer