Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Murdock sa:Inte så konstigt väl? Bara det är en tillräckligt teknisk stig så....
Skulle iofs vara kul att se i verkligheten, men topic var " en cykel som ska funka att cykla på stigar i skogen med men även bra på asfalt".Murdock sa:Inte så konstigt väl? Bara det är en tillräckligt teknisk stig så....
Stumpy sa:Skulle iofs vara kul att se i verkligheten, men topic var " en cykel som ska funka att cykla på stigar i skogen med men även bra på asfalt".Murdock sa:Inte så konstigt väl? Bara det är en tillräckligt teknisk stig så....
Nu är det ju sixtens tråd så alla andra borde hålla käft. Yttermera så kan du ju läsa vad för resonemang modesixten ska utveckla genom att läsa länken (det som inte modefulimunsixten redigerat bort).jonte987 sa:Nej, det var möjligen topic i en annan tråd. Här är topic köra i cirklar. Please stay on topic eller så kanske du får en varningStumpy sa:Skulle iofs vara kul att se i verkligheten, men topic var " en cykel som ska funka att cykla på stigar i skogen med men även bra på asfalt".Murdock sa:Inte så konstigt väl? Bara det är en tillräckligt teknisk stig så....
emmer sa:Nu är det ju sixtens tråd så alla andra borde hålla käft. Yttermera så kan du ju läsa vad för resonemang modesixten ska utveckla genom att läsa länken (det som inte modefulimunsixten redigerat bort).jonte987 sa:Nej, det var möjligen topic i en annan tråd. Här är topic köra i cirklar. Please stay on topic eller så kanske du får en varningStumpy sa:Skulle iofs vara kul att se i verkligheten, men topic var " en cykel som ska funka att cykla på stigar i skogen med men även bra på asfalt".Murdock sa:Inte så konstigt väl? Bara det är en tillräckligt teknisk stig så....
Käftenjonte987 sa:Vad fan snackar du om?emmer sa:Nu är det ju sixtens tråd så alla andra borde hålla käft. Yttermera så kan du ju läsa vad för resonemang modesixten ska utveckla genom att läsa länken (det som inte modefulimunsixten redigerat bort).jonte987 sa:Nej, det var möjligen topic i en annan tråd. Här är topic köra i cirklar. Please stay on topic eller så kanske du får en varningStumpy sa:Skulle iofs vara kul att se i verkligheten, men topic var " en cykel som ska funka att cykla på stigar i skogen med men även bra på asfalt".Murdock sa:Inte så konstigt väl? Bara det är en tillräckligt teknisk stig så....
För att sätta context, så länkade jag den andra tråden. Frågor på det?jonte987 sa:Nej, det var möjligen topic i en annan tråd. Här är topic köra i cirklar. Please stay on topic eller så kanske du får en varningStumpy sa:Skulle iofs vara kul att se i verkligheten, men topic var " en cykel som ska funka att cykla på stigar i skogen med men även bra på asfalt".Murdock sa:Inte så konstigt väl? Bara det är en tillräckligt teknisk stig så....
Sixten påstod, rent generellt, att en MTB kör cirklar runt en gravel. Menar du att det gäller på alla underlag? Vill själv påstå att en gravel kör cirklar runt en mtb både på asfalt och grus.ForesterGuy sa:För ovanlighetens skulle håller jag med Sixten. En MTB är ju den universella universalhojen, typ, medans en gravelbike är...ja, vad är det egentligen?
Och man kan ju undra för en HT duger ju inte ens i skogen längre för moderna människor.Stumpy sa:Sixten påstod, rent generellt, att en MTB kör cirklar runt en gravel. Menar du att det gäller på alla underlag? Vill själv påstå att en gravel kör cirklar runt en mtb både på asfalt och grus.ForesterGuy sa:För ovanlighetens skulle håller jag med Sixten. En MTB är ju den universella universalhojen, typ, medans en gravelbike är...ja, vad är det egentligen?
Vad skrev Sixten som du inte håller med om? Att en ht är bättre på stig anser väl dom flesta? Väldigt många inlägg i tråden du länkar till har redigerats till ”...” så lite svårt att vetaStumpy sa:Varsågod, Sixten!
Här kan du utveckla ditt påstående att "en mtb kör cirklar runt en gravelcykel".
Det jag inte håller med om är att en mtb genomgående är bättre än en gravel, utan jag anser att det beror på underlaget. Det insåg nog Sixten också, redigerade sina inlägg och vägrade svara i denna tråden som han bad om. Jag borde förstås citerat alla inlägg, eftersom Sixten gärna redigerar och tar bort sina inlägg när argumenten tryter.Blomq sa:Vad skrev Sixten som du inte håller med om? Att en ht är bättre på stig anser väl dom flesta? Väldigt många inlägg i tråden du länkar till har redigerats till ”...” så lite svårt att vetaStumpy sa:Varsågod, Sixten!
Här kan du utveckla ditt påstående att "en mtb kör cirklar runt en gravelcykel".
Stumpy sa:Sixten påstod, rent generellt, att en MTB kör cirklar runt en gravel. Menar du att det gäller på alla underlag? Vill själv påstå att en gravel kör cirklar runt en mtb både på asfalt och grus.ForesterGuy sa:För ovanlighetens skulle håller jag med Sixten. En MTB är ju den universella universalhojen, typ, medans en gravelbike är...ja, vad är det egentligen?
ForesterGuy sa:Stumpy sa:Sixten påstod, rent generellt, att en MTB kör cirklar runt en gravel. Menar du att det gäller på alla underlag? Vill själv påstå att en gravel kör cirklar runt en mtb både på asfalt och grus.ForesterGuy sa:För ovanlighetens skulle håller jag med Sixten. En MTB är ju den universella universalhojen, typ, medans en gravelbike är...ja, vad är det egentligen?
Gravelbikes är ju hipstercyklar.
jonte987 sa:Kan vi få ett brööl?
Går de på likström? Grav-el...Örjan Lax sa:Och i Kiruna kör dom gruvelbike. Med el-assistans alltså.
Singular sa:Går de på likström? Grav-el...Örjan Lax sa:Och i Kiruna kör dom gruvelbike. Med el-assistans alltså.
Om.du menar TS i denna tråden, så har hen redan två egna i garaget plus två till som är sambons och sonens. ;)jonte987 sa:Ts kanske borde köpa en cx.
Jag raderade med hänsyn till TS tråd, så att inte dina spyor skall skymma sikten för det som TS vill ha hjälp med.Stumpy sa:Det jag inte håller med om är att en mtb genomgående är bättre än en gravel, utan jag anser att det beror på underlaget. Det insåg nog Sixten också, redigerade sina inlägg och vägrade svara i denna tråden som han bad om. Jag borde förstås citerat alla inlägg, eftersom Sixten gärna redigerar och tar bort sina inlägg när argumenten tryter.
Oscare sa:En stark cyklist kör cirklar runt en svag forumnörd.
ForesterGuy sa:Oscare sa:En stark cyklist kör cirklar runt en svag forumnörd.
Yonna på en fatbike spöar nog de flesta här på Happyride. ;-D
Bengt-re sa:ForesterGuy sa:Oscare sa:En stark cyklist kör cirklar runt en svag forumnörd.
Fast iofs är fullastad fatbike långsammare än det mesta.
Är du slirig? ?jonte987 sa:Alkolås på happy? Fast det vore orättvist mot de som tål medicinen....
ForesterGuy sa:Bengt-re sa:ForesterGuy sa:Oscare sa:En stark cyklist kör cirklar runt en svag forumnörd.
Högt uppe på fjället finns ingen McDonalds.
Stumpy sa:Varsågod, Sixten!
Bengt-re sa:ForesterGuy sa:Bengt-re sa:ForesterGuy sa:Oscare sa:En stark cyklist kör cirklar runt en svag forumnörd.
Nä. Fast donkenätare är sällan snabbast de heller. Vad nu fart hade med det hela att göra. Eller... just det - för att köra cirklar runt någon annan måste en ju vara ganska snabb.
ForesterGuy sa:Bengt-re sa:ForesterGuy sa:Bengt-re sa:ForesterGuy sa:Oscare sa:En stark cyklist kör cirklar runt en svag forumnörd.
Nä. Fast donkenätare är sällan snabbast de heller. Vad nu fart hade med det hela att göra. Eller... just det - för att köra cirklar runt någon annan måste en ju vara ganska snabb.
När landsvägscyklisterna väl kört slut på sitt tolvtimmarsförråd av energy gels... ;-D