Notis: Pro Cycling Manager 2006

Det är faktiskt kul! Man köper in olika cyklister till sitt lag och ser till att ha litet olika typer, sprinters, klättrare, sega draglok etc. Fixar sponsorer, skickar laget på träningsläger och inte minst köper cykelprylar till laget. Varje tävling så gäller det att utnyttja laget rätt, planera utbrytningar och ryck, vinna bergs- och spurtpriser genom att se till att inte laget har för mycket mjölksyra i benen. Litet beroendeframkallande är det...

Åsså får du ju caocha balla cyklister som "Armstrung".
De ville nog inte betala för riktiga namn.. iaf inte på de äldre versionerna.

Inte minst är Didi the Devil med...

092509_img_pcm175.jpg

Didier Senf heter han visst.

Drar ner demon nu, ska bli kul att testa det. Spelar knappt alls nu för tiden men eftersom att jag nu är genomförkyld passar detta fint.

Kört demoloppet tre gånger nu, första två försöken eldade jag upp ulrich på bål. I det tredje försöket kom han femma och Klöden 6:a + att han tog alla bergspriserna, får nog försöka igen, eller gå och lägga mig

ajt: Om du läser manualen som medföljer så finner du svar på dina frågor.
Jag har demon installerad och finner manualen i:
C:\Program\Cyanide\Pro Cycling Manager - Saison 2006 - Demo\Manual\English\

Ganska långt ner finns svaren på dina frågor.

bara att packa upp, känns som jag helt tappat det där med datorkunskap, har fått hem en hög filer men har ingen riktig koll på hur det funkar. Försöker med WinAce och något jäkla patchtool men det ser mest ut som en hög jävla filer med konstiga extensions. Får ta fram kortet och tjacka spelet helt enkelt

Det är nog lika bra eftersom det inte är knäckt än, och på köpet stödja utvecklaren så det kommer fler versioner framöver. Inte många som fått igång det, om ens nån? Jag såg att man kan köpa det online för ca 300 sek. Funderar kraftigt på att göra det.

japps, samma här. funderar bara på om min laptop pallar med spelet, det hackar en hel del under loppen, kör ändå på starkt reducerad grafik.

har kört orginalet och visst är de coolt. se att denna tråd nästa är död, men hoppas på att den tar liv igen för jag behöver HJÄLP !!!

Jag köpte nyligen senaste numret av Cycle Sport (CS).
Där fanns en artikel om just detta spel.
Kanske av intresse. (Har själv ännu inte läst den artikeln).

/Pilen

Tillbaka
Topp