Det funkar bra, ingen idé att köpa extra uppsättningar kläder förutom lite jalingar med vindskydd... Syftar då på typ tights (utan hängslen), undertröjor, långärmade cykeltröjor, västar, jackor. Det mesta funkar, kan säkert gå bra med lite mera baggy grejer om man vill se lite alternativ ut i spåret. Undrar dock om hardcore-längdåkarna tycker man ser lika fördjävlig ut som de gör när de kommer och cyklar i längdåkningstights??? Är det ok att inte ha midjeväska?