[1/2 OT] Mera tjejer på cykel :)

Lägg ner nu. Happy är redan könsegregerad som den är. Den oftentliga sfären ska försöka locka till fler tjejer på forumet och det gör man inte genom topless-bilder. SKÄMS!

Tack, tack!

Men hur kan man få så uttalad cykelsolbränna av att köra trainer i duschen?
Ah, nu kom jag på det! Han lägger sig så klart i solariet och solar lite med cykelkläderna på emellanåt!

Klassiker:

124037.jpg

Nästan på 'cykel'.

junkbike.jpg

Framskärm men ingen bakskärm, då kan det komma sprut på rumpan!
För att citera Mattias L, "lite sprut på rumpan ska en karl tåla" (?!)

BFS skrev:
-------------------------------------------------------
> Om män är djur, är inte det om något
> objektifiering?

Nä, knappast, det är sakligt sett ett alldeles korrekt påstående ;)

Hade Roks-tanten, lagt till att kvinnor också är djur hade hon med största sannolikhet kunnat sitta kvar som ordförande eller vad hon var.

Johan S skrev:
> Håller med Markus. Skittråkig kvinnosyn.

Visst, bitvis löljigt grabbigt, men jag tycker ändå just denna bild är lysande

indecentexposure.jpg

Ähhh, att vara naken är ju fredligt. Men någon kanske kan lägga upp bilden på de fina racerpojkarna i röda cykelbyxorna som kompensation..

Markus och jag reagerade över ett inlägg som nu verkar ha redigerats bort och ersatts med ett ickesexistiskt - eller på annat sätt kränkande - inlägg. Det tackar vi för. Med detta inte sagt att tråden nu är fri från diskuterbara inlägg. Men det inlägg vi tyckte sprängde alla gränser är nu borttaget, som sagt.

Johan S skrev:
> Markus och jag reagerade över ett inlägg som nu
> verkar ha redigerats bort

Då förstår jag, undrade lite, Markus brukar inte vara den förste som är pryd. Tycker f ö också att vissa inlägg är diskuterbara, en kvinnosyn som knappast lockar "mera" eller "flera" (borde det väl heta) tjejer ut i skogen.

Ahhh, då förstår jag med. Blev själv lite förvånad.

Jag trodde det handlade om dendär nudistlänken och det var ju både tjejjer och killar i ganska harmlösa situationer.

E-beth du kan väl sen (åter)offentliggöra inlägget i den här tråden efter att någon har pm:at dig om det =P Vill ju också veta....

/C

glitch skrev:
> Jag tycker vi har saknat det etniska perspektivet
> i tråden hittills:
>http://happymtb.org/forum/file.php/1/file=3069

Vietnam? Långa handska för att inte bli brun på armarna. Eller Kambodia?

E-beth skrev:
> nu blev jag ju nyfiken på vad det var för inlägg?
> kan inte någon PM:a mig vad det handlade om?

Det var länkar till porrbilder där det även var en cykel. Ungefär som andra bilder i den här tråden, endast gradskillnad.

Det borttagna inlägget länkade till en mekanisk dildocykel, alltså mekaniskt aktiverad dildo istället för sadel med bilder på cykling i praktiken. Det är väl ok att beskriva det åtminstonde? Ganska osmakligt och jag förstår att det togs bort. Den har varit uppe innan och ett svagt minne säger mig att det kan varit lagombra som postat det. Ni får söka själva...

Per skrev:
> glitch skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag tycker vi har saknat det etniska
> perspektivet
> > i tråden hittills:
> >http://happymtb.org/forum/file.php/1/file=3069
>
> Vietnam? Långa handska för att inte bli brun på
> armarna. Eller Kambodia?

Ser helt klart ut som Vietnam.

Fredrik Larsson skrev:
> Vill ni pervon ha länken till den mekaniska dildon
> så PM:a mig =)

Nu när jag vet vad jag ska leta efter så tror jag att jag med hjälp av Herr google nog ska kunna hitta dildoykeln själv. Kanske väntar med det tills efter arbetstid dock =P

/C

Jag menar att om man går förbi ett tidningsstånd i Tyskland så är alla nakna på omslagen och då menar jag inte männen.

Jag är glad att vi är ganska förskonade från sådan reklam här hemma. Som sagt, de tyska kvällstidningarna.. suck.

Konstaterade iofs när jag på hotell slog på teven att det är ungefär likadant på alla reklamkanaler, hela tiden. Insåg fort varför jag inte har nån teve hemma.

Vi är inte förskonade tyvärr. Kolla i högermarginalen på velo.se till exempel. Ett bra exempel på varför happy inte ska har blinkande reklam i högerspalten. Sen undrar man vad tjejen har med hjälmar att göra (även om hon är cyklist som konstaterats ovan).

Tillbaka
Topp