Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NickPick sa:Många har ett regnskydd. Räcker inte det?
Ibland regnar det väldigt mycket.Alex Supertramp sa:NickPick sa:Många har ett regnskydd. Räcker inte det?
Jo. Får regna väldigt mycket om inte en rygga i vattenavstötande material med regnskyddet uppfällt skall räcka.
Finns säkert nått på Adnature eller Outnorth som är på outlet.
bearthefear sa:Jag kör på en sån här:
https://www.outnorth.se/chrome/urba...AIVmKiaCh0x4waREAQYBSABEgJMt_D_BwE#BlackBlack
Helt vattentät och hyfsat snygg så den funkar på jobbet också.
itisasitis sa:Jag har en Osprey Radial 26 för dagligt användande till och från jobbet, den är jättebra för dator, sladdar, papper, lite verktyg - och några burar från systemet på fredag ;) Enormt bra grej är att den har som inbyggt stöd vilket gör att den står upp av sig själv. Mycket underskattat tills man testat det. Har aldrig haft problem med vatten trots regn, men man får också med ett regnskydd till den som ligger i sin egen lilla ficka. Rekommenderas varmt. Går den inte sönder så ser jag inte att jag någonsin kommer att byta den mot något annat för daglig användning. Den är relativt dyr (eller mycket pengar beroende på hur man ser det), men för daglig användning är det extremt rimliga pengar tycker jag.