Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bättre att bli bjuden på kaffe än att bli bortföst med högaffel?Nu bröt hela helvetet lös. Åska, blixar och ett helt galet skyfall. Vi hittade ett partytält på en bondgård och nu ska vi få lite kaffe av de som bor här. Vet inte hur länge det kommer hålla på men det ser inte ljust ut.
Visa bilaga 719986
Visste väl att man kunde lita på italienarna vad det gäller att skapa underhållning för oss internetcyklister.Nu bröt hela helvetet lös. Åska, blixar och ett helt galet skyfall. Vi hittade ett partytält på en bondgård och nu ska vi få lite kaffe av de som bor här. Vet inte hur länge det kommer hålla på men det ser inte ljust ut.
Visa bilaga 719986
Så länge det finns kaffe kvar klarar ni er!Nu bröt hela helvetet lös. Åska, blixar och ett helt galet skyfall. Vi hittade ett partytält på en bondgård och nu ska vi få lite kaffe av de som bor här. Vet inte hur länge det kommer hålla på men det ser inte ljust ut.
Visa bilaga 719986
Kaffe? Tur att det inte är en vinbonde ?Nu bröt hela helvetet lös. Åska, blixar och ett helt galet skyfall. Vi hittade ett partytält på en bondgård och nu ska vi få lite kaffe av de som bor här. Vet inte hur länge det kommer hålla på men det ser inte ljust ut.
Visa bilaga 719986
Jag förstår det. Alltid tungt när mer än hälften av det roliga är gjort.Vädret blev bättre. Det är lite svalare, vilket är skönt men regnet hänger i luften. Halvvägs nu. Börjar få riktigt negativa tankar. ?
Det är rätta takterna. En sann internetcyklist kan finna misärpotentialen överallt!Det kan alltid bli värre, så passa på att njuta nu ;)
Vädret blev bättre. Det är lite svalare, vilket är skönt men regnet hänger i luften. Halvvägs nu. Börjar få riktigt negativa tankar. ?
Trodde italienarna serverade vin i depåerna. Har för mig att jag såg vin i någon depå på Nove Colli första gången jag cyklade det loppet (2007).Du fixar det här, Johan! Du får vin i mål!
Kör hårt, håller på tummen för dig???Vädret blev bättre. Det är lite svalare, vilket är skönt men regnet hänger i luften. Halvvägs nu. Börjar få riktigt negativa tankar. ?
KÄMPA MOLLO!Vädret blev bättre. Det är lite svalare, vilket är skönt men regnet hänger i luften. Halvvägs nu. Börjar få riktigt negativa tankar. ?
KämpaVädret blev bättre. Det är lite svalare, vilket är skönt men regnet hänger i luften. Halvvägs nu. Börjar få riktigt negativa tankar. ?
Vi är där nu. Tror jag struntar i doppet ?Snart dags för ett nattdopp i Lago Trasimeno?
Visa bilaga 720100
Fast det verkar som de lyckats få in Mölleborn som förnamn och Johan som efternamn. Alternativt har i stort sett alla andra väldigt udda för- och efternamn (se föregående inlägg).
Vadå, han heter väl Mölleborn (eller var det Müllemborn?) i förnamn?Fast det verkar som de lyckats få in Mölleborn som förnamn och Johan som efternamn. Alternativt har i stort sett alla andra väldigt udda för- och efternamn (se föregående inlägg).
Är inte det ett alias?Vadå, han heter väl Mölleborn (eller var det Müllemborn?) i förnamn?
Om något var det väl Müllembom.Vadå, han heter väl Mölleborn (eller var det Müllemborn?) i förnamn?
Öka !!Rappa på lite så kommer ni först!
Nu är vi i Lugo. ?Har jag missat nåt, är ni redan i Lugo?
Müllembom, snabbare än sin egen skugga!Nu är vi i Lugo. ?