Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Märkbart.... Det är ingen jätteskillnad mellan 32 och 36, men visst är det på gränsen till för tungt så är det väl onödigt att göra lägsta växeln tyngre. Personligen tycker jag att man skall nyttja lägsta växeln några gånger per runda, annars åker man runt och tar nackdelar i onödan för kuggar man inte använderdu får lite tätare mellan dom lätta växlarna men samtidigt märkbart tyngre. Beror ju på hur mycket du använder dreven längst in om det blir bättre eller sämre
Om man, som typiskt är i Sverige, inte har långa backar så håller jag med. Är det så att man när man väl lagt i lägsta växeln ligger och gnetar på den tvåsiffrigt antal minuter så är situationen lite annorlunda.Märkbart.... Det är ingen jätteskillnad mellan 32 och 36, men visst är det på gränsen till för tungt så är det väl onödigt att göra lägsta växeln tyngre. Personligen tycker jag att man skall nyttja lägsta växeln några gånger per runda, annars åker man runt och tar nackdelar i onödan för kuggar man inte använder
Använder du någonsin 36:an bak, om inte byt till 32.
Sant, men som sagt i sverige där alla backar är så kort att man kan pressa sig upp även om lägsta växeln är en gnutta för hög så är det värt belöningen med tätare växlar där man cyklar 98% av tiden. För mig iaf.Om man, som typiskt är i Sverige, inte har långa backar så håller jag med. Är det så att man när man väl lagt i lägsta växeln ligger och gnetar på den tvåsiffrigt antal minuter så är situationen lite annorlunda.