Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fhloston sa:Dagens rörliga bild
Mhenry 12 km efter Stuggudal. Grym uppförsbacke innan, men här surfar det utför.
Grimpeur sa:fhloston sa:Dagens rörliga bild
Mhenry 12 km efter Stuggudal. Grym uppförsbacke innan, men här surfar det utför.
Underbart!
fhloston sa:Dagens rörliga bild
Heja, heja!fhloston sa:20:44 lämnade Mattias Bygdegården I Tänndalen.
kfn sa:20:56 passerade mhenry Hamrafjället ca 8 km före Tänndalen.
NLC sa:Grimpeuse sa:Misstänkt troll spottat i stugudalen.
Mumi-ntroll??
fhloston sa:Tänndalen 21:09
Bengt-re sa:kfn sa:20:56 passerade mhenry Hamrafjället ca 8 km före Tänndalen.
Vet du hur han har planerat?
kfn sa:Bengt-re sa:kfn sa:20:56 passerade mhenry Hamrafjället ca 8 km före Tänndalen.
Vet du hur han har planerat?
Ingen aning, jag har aldrig sett honom tidigare. Jag är bara en fjällturist vars fru råkade boka boende 20 m från väg 84 just de här dagarna. Det var först igår när jag körde vägen hit från Särna som jag insåg hur banan för det här loppet går.
Nu har familjen ägnat delar av dagen åt att heja på passerande cyklister (mhenrys första passage inatt missade vi). Kul, och man blir grymt cykelsugen.
Hasse#7 sa:Du verkar ha en tålmodig fru och familj. Tack för rapportering och hoppas det blir lite annan semester också.
mhenry sa:Synd att det inte var en 100-milare för då hade jag varit typ hemma nu.
Ojdå lät inte bra hoppas det mirakulöst löser sig.IngvarW sa:IngvarW sitter vid nattöppet ställe i Selbu och laddar för 73km till Stugudalen. Tyvärr mycket ömmande hälsena så släppte gruppen i Trondheim. Ser inte bra ut fle imorgon... :-(
IngvarW sa:IngvarW sitter vid nattöppet ställe i Selbu och laddar för 73km till Stugudalen. Tyvärr mycket ömmande hälsena så släppte gruppen i Trondheim. Ser inte bra ut fle imorgon... :-(
mhenry sa:Träffade två herrar med tjugo min mellanrum eller så som är på väg mot Tänndalen. Den ena med fälgbandsproblem.
Bengt-re sa:IngvarW sa:IngvarW sitter vid nattöppet ställe i Selbu och laddar för 73km till Stugudalen. Tyvärr mycket ömmande hälsena så släppte gruppen i Trondheim. Ser inte bra ut fle imorgon... :-(
Går inte flytta bak klossarna och stödtejpa?
IngvarW sa:Bengt-re sa:IngvarW sa:IngvarW sitter vid nattöppet ställe i Selbu och laddar för 73km till Stugudalen. Tyvärr mycket ömmande hälsena så släppte gruppen i Trondheim. Ser inte bra ut fle imorgon... :-(
Senan är tyvärr svullen. Nu i middle of nowhere och 45km till Stugudalen
IngvarW sa:Bengt-re sa:IngvarW sa:IngvarW sitter vid nattöppet ställe i Selbu och laddar för 73km till Stugudalen. Tyvärr mycket ömmande hälsena så släppte gruppen i Trondheim. Ser inte bra ut fle imorgon... :-(
Bengt-re sa:IngvarW sa:Bengt-re sa:IngvarW sa:IngvarW sitter vid nattöppet ställe i Selbu och laddar för 73km till Stugudalen. Tyvärr mycket ömmande hälsena så släppte gruppen i Trondheim. Ser inte bra ut fle imorgon... :-(
Tråkigt när senor ger sig ork, ben och material. ?
mhenry sa:Synd att det inte var en 100-milare för då hade jag varit typ hemma nu.
Hasse#7 sa:patten sa:Fina bilder, men framför allt rostigt bra cyklat av alla! Kämpa på
Rostigt bra? Låter mer som Täby saltluft.