Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Crosscar skrev:
-------------------------------------------------------
> Är det meningen att man ska/kan klixtra på
> klibborna själv på den där feta cannondalen?
Perp levereras helt ren + en sats klistermärken med ormar, döskallar, knivar o halvklädda brudar.
Då är frågan, vad skall vi göra som redan har fyllt 13 år? http://www.mtb-news.de/forum/showthread.php?t=297556
Nu snackar vi nyheter. Yeti SEVEN! Kommer att bli lång slaglängd, lätt. Tänk enduro, megavalanche etc. Den har enbart kedjestag på ena sidan, typ som cannondale lefty fast bak, eller en enkelsving på motorcyklar. Kolfiber, sju tum slag och 3.3kg för ram och dämpare. Dessutom split pivot istället för single pivot = inget mera brake jack! Japp, jag dreglar, även om den är lite för klen för det jag vill åka.
Det som dock är jävligt spännande är deras sju tums rail-hoj som kommer ha samma teknik som 303an fast lite kortare slag och gjord för NS och hucking och bikeparks.. :D
Kelly's
Ett rätt okänt (iallafall i Sverige) Amerikansk-Slovakiskt märke som importeras av Roslins i Ystad.
Detta är en -08 Toxic.
Jag köpte en -07:a i somras. Den har Manitou R7 ist f Rockshox Recon Race, annars i stort sett likadan. Kan det va nåt åt en medelålders stigcyklist? Jag tycker den är super. Men vad vet jag, jag har ingen erfarenhet..
Sista GT:n såg väl trevlig ut, även fast man kan fundera på varför man slänger på ett på saint-vevar på den? Ett par XT på den så hade jag varit nöjd. "Less is more" som man brukar säga. ;)