pennan
Aktiv medlem
2021 UCI Mountain Bike World Cup (XCO och DHI)
var kan man köpa detta?Kostar att ligga på topp!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
var kan man köpa detta?Kostar att ligga på topp!
Det verkar vara det här märket, vet inte var man kan köpa dock.var kan man köpa detta?
Rent vetenskapligt så har man GRYM överkapacitet på lungor så precis som du säger så känns det bra för sinnet och plånkan så kör, men det hjälper inget.Det verkar vara det här märket, vet inte var man kan köpa dock.
![]()
Noson – Nasal Dilator
noson Nasendilatator Mehr Luft im Schlaf und Sport Ermöglicht Ihnen einen hervorragenden Luftdurchfluss für eine optimale Nasenatmung. Zum Shop Follow us Youtube Instagram Facebook Tiktok Reduziert Mundatmung Weg von Nasenspray Keine Nasen OP Besser Schlafen So funktioniert noson Noson® spreizt...noson.ch
Är ju ganska vanligt inom xco med näsvidgande anordningar, antingen plåster eller den där typen av byglar.
Finns väl ingen forskning på att det hjälper fysiskt, men det upplevs säkert positivt, särskilt nu i pollensäsong när många snorar.
Nu har jag noll koll på grenar som DH, BMX, ..., men om man tittar på lvg och XCO är ju konkurrensen om den titeln f.n. inte mördande. På herrsidan finns väl ingenting i stort sett. På damsidan är det Fahlin på lvg som om allting klaffar kan göra riktigt bra resultat. Men, visst, jag håller med - Jenny är den som har bäst chans till riktigt bra placeringar.Utan tvekan Sveriges cykelhopp just nu.
Bra kört av Pidcock, men räcker ändå inte mot MvdP.Lite bättre startnummer för Pidcock. Skall bli kul att se vad han kan åstadkomma därifrån.
Inte idag men kanske på söndag...Bra kört av Pidcock, men räcker ändå inte mot MvdP.
Samma här..Jag tror på Pidcock på söndag
Vad hände egentligen med Jolanda Neff under loppet?
Hon låg ju med rätt hyggligt, men gick i mål bland de sista.
Damerna 11:00Jag har säkert missat det, men vilken tid kör damerna imorgon?
Nä...Enligt Bart så blev banan förstörd av att det regnade på den. Borde inte bana och cyklister klara det?
Ja verkligen. Svår avvägningEnligt kommentatorerna är det för många och långa snabba partier för att eliten ska vilja köra "lerdäck". Men det ser rätt slirigt ut