Jag cyklade strax över 2 mil med dom idag, och jag måste säga att jag är riktigt imponerad över vilket tempo dom håller på platten. Runt 27km/h får väl anses vara bra. Dock fick vi hjälpa till och knuffa på upp för backarna.
Vagnen som dom har drar dom inte hela vägen, utan den krokas på/av när dom kommer fram till alla deras stopp. Dessutom blir det en hel del oplanerade stopp längs vägen, antingen för vila eller för att det är problem med ljud/video delen.
Jag som alltid haft Lasse Kronér som en favorit-gubbe på TV:n och dessutom sagt till min frisör att klippa den klassiska Kronér frillan i flera år fick en liten man-crush på han. Vilken stjärna han är. Lite roligt hur han sjunger medans han trampar, hejar glatt på alla och kläcker ur sig sköna kommentarer titt som tätt. En riktigt härlig gubbe faktiskt.
Lasse och Doreen, om ni mot förmodan läser detta så ber jag åter igen om ursäkt för att jag nästan mördade er när jag skulle hjälpa er upp för backen. Jag råkade pressa lite för hårt. Tur att det gick bra och alla höll sig på två hjul! :)
/killen på MTB:n.