Laederlappen
Medlem
.
Garvade när jag såg filmen, härligt! Visade den för katten, men hon var tyvärr skeptisk på katters vis;)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Snyggt!?
Ska nog visa filmen för min 8månaders welshspringer i utbildnings syfte??
rejser sa:mikipedia_ sa:Snyggt!?
Ska nog visa filmen för min 8månaders welshspringer i utbildnings syfte??
Haha, lycka till med en welsh för det, virrigaste hundarna i världen ju. "Jag ligger före husse, ooohhh, är det där en kotte?"
mikaeljc sa:...har börjat cykla med min mini aussie men försöker lära honom att alltid ligga bakom mej. ?
fredrikw sa:Surfade in på din Vimeo-sida och såg om alla Leija-filmerna där, de är som små lyckopiller allihopa.
H. sa:fredrikw sa:Surfade in på din Vimeo-sida och såg om alla Leija-filmerna där, de är som små lyckopiller allihopa.
:)
Då har du precis motiverat varför jag ska fortsätta lägga upp filmerna på vimeo. Jag var lite fundersam...
H. sa:Japp, det är en DSG. Hoppas hon blir så gammal och håller sig pigg och glad hela tiden! Nu är hon 7 och än så länge pigg. Men hon har ett litet hjärtfel, en klaff som inte stänger helt, så det märks att hon inte orkar lika mycket som tidigare. Kanske inte för att det syns här, men hon orkar nog bara ungefär hälften så långa rundor nu som när hon var 2. Veterinären har dock sagt att hon inte tar skada av fysisk ansträngning, tvärtom är god fysik det viktigaste för att hon ska må bra.deklund sa:Så jäkla bra. Tänker på min hund jag hade som barn, ser ut som en likadan (dansk-svensk gårdshund), han sprang som en galning med överallt när vi röjde och höll på så tills han var 15 år gammal!