40 bast!

40 bast!
När man fyller 40 förtjänar man en lång och härlig cykeltur i stil med denna (min 40-årsdagstur).

Capture.PNG

40 bast!
Meh...va f...40 bast, löjligt gammal???!! Fyllde 40 för 22 år sen, jag måste ju vara mer eller mindre död nu?

Grattis, livet blir bara bättre och roligare nu, jag lovar, det handlar bara om att ha rätt inställning!

40 bast!
Grattis.
Snart där själv, och konstaterar att jag började med denna roliga sport alltför sent. Man är ju ganska så efter om man säger så. Knappt hållt på ett år, sedan förra sommaren...

40 bast!
Grattis! Man börjar knäcka livs-koden vid 40; det mesta känns lättare :)
Lillebrorsan klättrade just sin andra 8a, vid 46.
Den första satte han som 39åring.
Själv gjorde jag nyss min första Vättern, som 48åring.
Som bengt-re skriver; håll knäna varma. Och kadensen uppe, så blir det bra.

40 bast!
Tackar för alla fina gratulationer. Jag önskar med att jag började med mtb för längelänge sedan, på min tid hade man långsadlade sköna bmx typ cyklarna och en fin gul manick som utstrålade massvis med polis ljud med mm. Hjälm hade man inte heller, inte ens i ungdomen, vet inte hur man lyckades o inte vurpa o få en fin skall skada :P genom alla år.

200 km cykling?, :P tror 2-3 km räcker för att man ska läggas in på intensiven:P. Näh nu blir det massa bira o mat. Tack igen.

40 bast!
Gandalf sa:
Meh...va f...40 bast, löjligt gammal???!! Fyllde 40 för 22 år sen, jag måste ju vara mer eller mindre död nu?

Grattis, livet blir bara bättre och roligare nu, jag lovar, det handlar bara om att ha rätt inställning!

Men den andra Gandalf är väl runt 2000 år så 62 får väl anses väldigt ungt av de som bär det namnet :-)

40 bast!
Grattis !! När jag fyllde 40 så trodde jag att det var slut. När jag fyllde 45 cyklade jag genom Europa. När jag fyllde 50 så körde jag mer och längre. När jag fyllde 55 så blev det min bästa cykeltur någonsin, genom Europa och Alperna !

40 bast!
40!? Visste inte att man kunde bli så gammal. Imponerad att du lyckas använda nån slags datamaskin för att göra inlägget. ??

(Grattis , hoppas du får en bra dag?)

40 bast!
Är 75:a och således 1 år mer erfarenhet. Jag slutade xc-tävla och började okynnescykla. Man har fortfarande bra inlärningskurva??Köpte min första mtb när jag var 18 men först nu jag börjat cykla utför med dh och våga hoppa i skogen. Mognat långsamt???Grattis förresten!!!

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    495.9 KB · Besök: 44
40 bast!
Grattis och nu får även du använda detta fina märke;)

Bilagor

• WP_20160712_20_46_56_Pro (2).jpg
    WP_20160712_20_46_56_Pro (2).jpg
    182 KB · Besök: 37
40 bast!
2 år kvar till 40. Har cyklat MTB i knappt 6 månader. Cykla på, hucka olika saker som går att hucka, kroppen tar stryk men det gör den av att sitta still oxå. Gör allt du njuter av och må bra. Försök att hitta den där dumdristigheten man hade som ung :) njut av livet. Jag sitter just nu och är ganska nöjd har precis köpt skäggolja, druckit ett par bärs, nu sippar jag på ett glad rödvin och njuter :)

Senast ändrad:
40 bast!
Åldern spelar ingen roll när du cyklar MTB.

Trampade Engelbrektsturen 2014 o hittade en på runt 70 som körde 80km på bättre km tid än jag gjorde på halva turen.
Ändå tyckte jag att det gick bra. Kom på övre halvan i listan. Glad motionär.

Tillbaka
Topp