.

.
Jag tror att hon kommer bli arg som fan, men jag skulle däremot uppskatta den i ovan nämnda färgschema :D

Nää, jag tror att hon kommer tycka om den! Go for it!

.
Catwoman skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag vill också ha en sån pojkvän!

Här är jag, kom och ta mig bara ;)

.
tengblad skrev:
> D e lite lustigt att jag sitter här vid
> skrivbordet och svarar på din tråd och ser hur
> ni springer omkring i ert kök :)
>
> Vinka vettja !

Jobbar du på Göteborg eller?

.
Bor i föreningen med d runda tornet . själv bor jag inte i rundatornet huset utan i det andra L-formade huset precis vid göteborg . Om du står på gården så ser du våra cyklar på balkongen i ¨hörnan¨ , 4 tr.

.
Jag har redan beställt... hade nog valt den vita själv hur opraktiskt det än må vara. Men eftersom hennes lvg cykel såg ut så här som hon tycker är jättefin så gissar jag att färjvalet funkar ?!
Columbusen ligger för övrigt ute på köp & sälj nu...

Bilagor

• IMG_1638.JPG
    IMG_1638.JPG
    77.5 KB · Besök: 11
.
Hm. Jag hade klart velat ha den vita. Men det beror ju på vad man gillar.

Vad är det för Einstein förresten som har kommit på att tjejer gillar rosa o lila o sånt??? Vet ni hur jobbigt det här är? Försök köpa ett par snygga löpskor i dammodell tex. Aaaargh. Omöjligt. Skulle ni vilja ha LILA skor?? Ok, det finns andra problem. Men det ÄR ett problem.

.
Är det bara jag som inte förstår varför du frågar "tjejer" om vad din fru/sambo/flickvän gillar för färg på cykeln? Känner de henne bättre än du bara för att de är tjejer, eller?

.
Monglo skrev:
>
> Vad är det för Einstein förresten som har
> kommit på att tjejer gillar rosa o lila o
> sånt???

den företeelsen får ju jorden att snurra, det vet ju varenda kotte, rucka inte på miljoner människors verklighetsuppfattning nu:D

.
Min tjej började tindra och klösa mig lite lätt på armen och menar på att hon också vill ha en sådan i julklapp.... fan vad du gör det svårt för oss som inte har den budgeten för julklapparna. ;)

.
Monglo skrev:
> Hm. Jag hade klart velat ha den vita.

Meh, du har ju REDAN en vit hojpa, juh!!
Olika färger på hojarna is da scheisse, hur ska man annars kunna se skillnad på dom? :D

.
Little Stereo skrev:
> Eller snarare inte trivdes på lvg-cykel... ?

Jag borde ha slängt in en modernitet även känd som en "smiley" ;).

Tillbaka
Topp