Hej och välkomna till dagens inlägg i en tråd som skapats av en vanlig människa som försöker sätta ihop livets pussel, bli av med bitar som inte passar, laga dem som gått sönder genom åren och ibland kasta allt upp i luften och börja om.
Och så här ser det ut då o då:
With that being said ska jag berätta om min första riktigt höstaktiga tur i Lerlandet (a.k.a. Södertälje).
Min nya jag:
Och min höstanpassade cykel; greppiga däck, mudguards, lampa osv...
Ok ok... jag har ritat på bilden själv. Måste erkänna att jag är slanglös, mudguardslös och lamplös.
Det gick ändå bra, men jag måste sluta cykla med öppen mun då en lerdusch hamnar rakt in i halsen väldigt effektivt (och smakar spenatsoppa).
Däcken var fan grymmt greppiga förresten!
Det fanns inte en enda människa ute i skogen idag. Aningen creepy och roligt.
Då fick jag leka med cykeln i utegymmet =)
Now, we need to talk about lamps .
Ja, har man två mörkrädda barn äger man några stycken i pastellfärger.
Jag har läst ett antal inlägg och trådar om lampor men blir inte klok på detta. Dyr eller billig? En på huvudet + en på styret? En dyr+ billig kombo ? Vilken är
the shit?
Å, just det, några kloka förslag på coola och funktionella mudguards skulle också uppskattas.
Cykeln som ny efter en snabbtvätt hos grannen.
Oj, nu är det dags att sova. Taggad inför morgondagen på jobbet. Ja, jag är en sådan person som tycker om måndagar, vilket är rätt lyxigt iofs.
"Mamma, jag älskar mitt täcke och mina tofflor så mycket!...Och jag tycker om dig."
CosmicToddler, för knappt 3 timmar sen