Kung Stalle
Aktiv medlem
Alla Pole - The tråd
Ja jag får väl göra det. Tack så länge.
STalle
STalle
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jofahjalm sa:Jag kör en Luthman och hittar på grejer som jag erbjuder som möjlig fakta. Är det inte så då att 110/130 är samma ram men med olika längder på dämparen? Finnarna verkar gilla sådant och gränslösheten är så härligt total.
jofahjalm sa:Jag kör en Luthman och hittar på grejer som jag erbjuder som möjlig fakta. Är det inte så då att 110/130 är samma ram men med olika längder på dämparen? Finnarna verkar gilla sådant och gränslösheten är så härligt total.
Kung Stalle sa:Nä jag har verkligen toktröttnat på att skumpa runt på en tung, seg FSR. Så nu blir det uppkittat för trevliga skogsturer. Sen får jag hänga på några fetare ostar när det skall åkas utför. Vilket ju är en så otroligt liten procent av den mängd jag cyklar, utför alltså.
Stalle
Luthman Photography sa:Kung Stalle sa:Nä jag har verkligen toktröttnat på att skumpa runt på en tung, seg FSR. Så nu blir det uppkittat för trevliga skogsturer. Sen får jag hänga på några fetare ostar när det skall åkas utför. Vilket ju är en så otroligt liten procent av den mängd jag cyklar, utför alltså.
Stalle
Om det utan större bekymmer går att köra ramen med den längre dämparen också så kan du ju även ragga upp en beggad dämpare i långversion, med rätt tjun, för att få 2cm extra slak längd när du ska åka utför.
jofahjalm sa:Freeride bitches!!!
Kung Stalle sa:Blå valde jag... Svart är ju lite lökigt, gult som jag har nu är otroligt opraktiskt. Lite tråkigt med blå men man köper ju inte en Pole för att de är så jävla snygga :-)
Stalle
Luthman Photography sa:Kung Stalle sa:Blå valde jag... Svart är ju lite lökigt, gult som jag har nu är otroligt opraktiskt. Lite tråkigt med blå men man köper ju inte en Pole för att de är så jävla snygga :-)
Stalle
Utan för att man kan fälla ihop dem!
tpn sa:The Loam Ranger bygger Pole.
Tiden är ju ur led... det är ju helt klart. Hur i helvete kan den där tråkmånsen ha 26tusen följare? Han packar upp en jävla cykel?! Men vafan surfa till https://www.polebicycles.com/ och kolla på bra bilder istället.
MVH
Gubbfan
Kung Stalle sa:tpn sa:The Loam Ranger bygger Pole.
Tiden är ju ur led... det är ju helt klart. Hur i helvete kan den där tråkmånsen ha 26tusen följare? Han packar upp en jävla cykel?! Men vafan surfa till https://www.polebicycles.com/ och kolla på bra bilder istället.
MVH
Gubbfan
Jag tittade på delar av filmen i hopp om att det var du som var the loam ranger. Blev ledsen och besviken.
Kung Stalle sa:Alltså de var ingen diss av dig "tpn". Så du inte missförstår mig.
STalle
Raggamuffin sa:Nog inte många som har två gula Pole :)
rikhal sa:Fick precis besked att leveransen av min nya Evolink 140 TR blir 2 veckor försenad. Jaja, har man väntat sedan oktober så kan man vänta ett par veckor till...
Men all cred till Pole för flexibilitet! Jag har beställt en komplett cykel och jag har kunnat ändra däck-kombon, bytt droppern från en 160mm till 185mm samt ändrat till en 160mm gaffel istället för 150 som den kommer med standard. Supporten har varit toppen och alla byten har varit till en rimlig kostnad.
Nu vill jag bara få hem fanskapet?
Helkama raisu sa:rikhal sa:Fick precis besked att leveransen av min nya Evolink 140 TR blir 2 veckor försenad. Jaja, har man väntat sedan oktober så kan man vänta ett par veckor till...
Men all cred till Pole för flexibilitet! Jag har beställt en komplett cykel och jag har kunnat ändra däck-kombon, bytt droppern från en 160mm till 185mm samt ändrat till en 160mm gaffel istället för 150 som den kommer med standard. Supporten har varit toppen och alla byten har varit till en rimlig kostnad.
Nu vill jag bara få hem fanskapet?
Med alla anpassningar kanske två veckors leveransförsening anses rimligt :)
Vilken färg valde du?[/
Ramen är försenad från fabriken, tyvärr.
Det blev en svart.
Leo of Finland ?AddeN sa:Haha Tom Of Pole!
AddeN sa:Haha Tom Of Pole!
Haha ? framåtlutad sadel i rimlig mängd är rätt fint på dessa måste jag säga. Provade att ha den helt platt som jag brukar och det kändes inte konstigt men lite framåtlutad var bättre för mig.Henrik_E sa:Så det är därför sadeln måste luta framåt.
Sohl sa:Då var en pole evo 140 beställd! Bara vänta nu då