Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Adam K sa:Strakka. Jag betalar gärna in en femhundra imorgon.
Medium om storlekarna är 'normala'.
Jag åtminstone tänker ta ett par vändor i tröjan för att känna att den sitter som den ska. Vill gärna få hem den så tidigt som möjligt.
Strakka sa:Adam K sa:Strakka. Jag betalar gärna in en femhundra imorgon.
Medium om storlekarna är 'normala'.
Jag åtminstone tänker ta ett par vändor i tröjan för att känna att den sitter som den ska. Vill gärna få hem den så tidigt som möjligt.
Hej Adam, det hjälper tyvärr inte för att få dem levererade snabbare. Jag måste beställa alla på en gång för att få till ett vettigt pris. Det finns en kostnad hos leverantören som jag måste slå ut på alla tröjor, det är en schablonkostnad för att överföra designen från mitt underlag.
Om detta blir av så skulle jag tro att jag kan få dem levererade i början på juni (högsäsong nu).
Det var synd att det inte blev av i den första vändan, nu hade tröjorna varit levererade. Får återkomma när jag vet mer, ska se till att få ihop information om storlekarna.
15. Christer Tpoacue sa:1. Cykologen
2. Ramlert
3. vanm
4. Adam K (lovar att köpa om möjlighet uppkommer)
5. nordicmonkey
6. Nisse 40+
7. Jeppe_E
8. erik.svall
9. j_nilsson
10. Niclas.N
11. Fjärdebrunn
12. slice me nice
13. nadderf
14. poacue
ChTj sa:poacue sa:1. Cykologen
2. Ramlert
3. vanm
4. Adam K (lovar att köpa om möjlighet uppkommer)
5. nordicmonkey
6. Nisse 40+
7. Jeppe_E
8. erik.svall
9. j_nilsson
10. Niclas.N
11. Fjärdebrunn
12. slice me nice
13. nadderf
14. poacue
15. Christer T
16. kallebalik
17. Martin E (ej medlem här men högst troligt att han köper)
Skoj att tråden är i full gång igen!! tröjan ser grym ut.
Strakka sa:För den som är intresserad så har jag testat leverantörens bibs, har jämfört med mina Assos S7 och jag måste säga att de inte är långt efter.
Dessutom så blir man färgkoordinerad :)
Jag kommer att köra med hela kitet och... jo det är lite stört, men jag ska airbrusha min giro hjälm i rätt färger :)
Jeppe_E sa:Coolt. Ca kostnad för bibsen? Design?
Leveransen av bibsen måste ju definitivt vara senast i början av juni så de hinner cyklas in.
Kommer att bli en liten färgclash med mina orangea (fluorocerande) skor och svart/orangea cykel dock ;)
PiPPiW sa:Lite nöjd.
Efter att du var instrumental i att avstyra en fulkörning förra året som kunde kullkastat svensk cykelsport för all framtid så har du givetvis mitt öra.Adam K sa:Inte jag, visserligen har jag fått ihop över 300 km på mindre än en vecka. Men jag har inte farten som jag hade ifjol :(
Nästan samma runda (90 - 100 km) som jag gjorde idag hade jag 4 km/h bättre snitt på i höstas. Hårda fartpass måste in.
PiPPiW sa:Efter att du var instrumental i att avstyra en fulkörning förra året som kunde kullkastat svensk cykelsport för all framtid så har du givetvis mitt öra.Adam K sa:Inte jag, visserligen har jag fått ihop över 300 km på mindre än en vecka. Men jag har inte farten som jag hade ifjol :(
Nästan samma runda (90 - 100 km) som jag gjorde idag hade jag 4 km/h bättre snitt på i höstas. Hårda fartpass måste in.
Jag kör målmedvetet attan men börjar misstänka att det krävs betydligt mer tid än vad som finns kvar till VR 2016. Blandar gärna in "udda" pass i Trainerroads program, du skriver "hårda fartpass", vad innebär det för dig? Ett par 2-3-4-timmars kamikaze-övningar ute på vägen fullt ut tills man bonkar eller dylikt?
Strakka sa:Är det någon av er som har erfarenhet av norska intervaller? har testat 3 pass och tycker att det än så länge känns bättre än kortare intervaller.
vanm sa:Strakka sa:Är det någon av er som har erfarenhet av norska intervaller? har testat 3 pass och tycker att det än så länge känns bättre än kortare intervaller.
Vad är norska intervaller? Blandar lite längre pass (ska öka på milen vart efter) med tabata intervaller och styrka. Ser även till att simma en gång i veckan ca 80min. Ligger väl lite efter i antal mil, då jag hade fokus på öppet spår i februari.
/Anders
Ja, det där var verkligen inget att hänga i julgran. Och långsamt utför också trots 213 i kadensJeppe_E sa:Jag är långsam i år... Visserligen lite backar att tackla.
PiPPiW sa:Ja, det där var verkligen inget att hänga i julgran. Och långsamt utför också trots 213 i kadensJeppe_E sa:Jag är långsam i år... Visserligen lite backar att tackla.
Får prova dessa och 4min vila mellan eller halva intervalltiden (2min)?Strakka sa:vanm sa:Strakka sa:Är det någon av er som har erfarenhet av norska intervaller? har testat 3 pass och tycker att det än så länge känns bättre än kortare intervaller.
Vad är norska intervaller? Blandar lite längre pass (ska öka på milen vart efter) med tabata intervaller och styrka. Ser även till att simma en gång i veckan ca 80min. Ligger väl lite efter i antal mil, då jag hade fokus på öppet spår i februari.
/Anders
Det är 4x4 intervaller, norska skidlandslaget använder metoden som de har utvecklat tillsammans med ett norskt universitet. Efter lång tid och tester så kom de fram till att det var det mest utvecklande på kort sikt.
vanm sa:Får prova dessa och 4min vila mellan eller halva intervalltiden (2min)?Strakka sa:vanm sa:Strakka sa:Är det någon av er som har erfarenhet av norska intervaller? har testat 3 pass och tycker att det än så länge känns bättre än kortare intervaller.
/Anders
Det är 4x4 intervaller, norska skidlandslaget använder metoden som de har utvecklat tillsammans med ett norskt universitet. Efter lång tid och tester så kom de fram till att det var det mest utvecklande på kort sikt.
Jeppe_E sa:Jag är långsam i år... Visserligen lite backar att tackla.
Sätter en damcykel på att när det går sådär långsamt så kör han ensamStrakka sa:Jeppe_E sa:Jag är långsam i år... Visserligen lite backar att tackla.
Långsam? :) Nä inte direkt! Det är ju riktigt bra form i mitt tycke, cyklade du själv?
Strakka sa:Jeppe_E sa:Jag är långsam i år... Visserligen lite backar att tackla.
Långsam? :) Nä inte direkt! Det är ju riktigt bra form i mitt tycke, cyklade du själv?
Jag måste fråga dig om den bilden, är det från Garmin Connect? Jag använder Polars variant och är inte alls nöjd.
PiPPiW sa:Sätter en damcykel på att när det går sådär långsamt så kör han ensamStrakka sa:Jeppe_E sa:Jag är långsam i år... Visserligen lite backar att tackla.
Adam K sa:Jeppe siktar ju på sub 9 så har högre krav på sig äb vi dödliga ;)
Apropå, kan säkert hitta det, men Jeppe_E, vad hade du för rullsnitt ifjol, och hur många o långa stopp?
/A. -(Inte längre rädd för sträcka eller tid på cykeln efter gårdagens 20mila, men fortf alldeles för långsam).
PiPPiW sa:Ja, det där var verkligen inget att hänga i julgran. Och långsamt utför också trots 213 i kadensJeppe_E sa:Jag är långsam i år... Visserligen lite backar att tackla.
Sådär ;) Bra för den lutningen men jag har loggat snabbare topspeed med Olga. Får kika förbi där lite senare i vår :)Jeppe_E sa:Bättre nu?PiPPiW sa:Ja, det där var verkligen inget att hänga i julgran. Och långsamt utför också trots 213 i kadensJeppe_E sa:Jag är långsam i år... Visserligen lite backar att tackla.
Jeppe_E sa:Adam K sa:Jeppe siktar ju på sub 9 så har högre krav på sig än vi dödliga ;)
Apropå, kan säkert hitta det, men Jeppe_E, vad hade du för rullsnitt ifjol, och hur många o långa stopp?
/A. -(Inte längre rädd för sträcka eller tid på cykeln efter gårdagens 20mila, men fortf alldeles för långsam).
Rullsnittet för 2015 var 27,6 km/h över 6214 km.
Fast nu inser jag att du syftade på VR :)
VR2015 hade jag 32.2 km/h på cykeln (9h 13m) och vi stannade 3 ggr, totalt 27 minuter. Vill minnas att den officiella tiden var 9:44. Så rullsnittet var 30,5 km/h.
Adam K sa:Rullsnitt är väl snitt för tiden man rullar, dvs utan pauser. Totalsnittet blir inkl pauser. Har jag fått det om bakfoten?
Men all info är ju där Tack.
Jeppe_E sa:Adam K sa:Jeppe siktar ju på sub 9 så har högre krav på sig än vi dödliga ;)
Rullsnittet för 2015 var 27,6 km/h över 6214 km.
Fast nu inser jag att du syftade på VR :)
VR2015 hade jag 32.2 km/h på cykeln (9h 13m) och vi stannade 3 ggr, totalt 27 minuter. Vill minnas att den officiella tiden var 9:44. Så rullsnittet var 30,5 km/h.
Adam K sa:Rullsnitt är väl snitt för tiden man rullar, dvs utan pauser. Totalsnittet blir inkl pauser. Har jag fått det om bakfoten?
Men all info är ju där Tack.