Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Finns det något alternativ till Magura Blood? Jag är tveksam om någon av handlarna i Falun har och vill helst slippa åka för att få tag i. Kan MC-handlarna ha något?
vilken mineralolja för broms som helst borde funka. Citroängs hydraulolja har jag fått tips om att man kan använda till shimano. Man bör inte blanda olika sorter dock.
Jag tror inte att maguras blood är specialoptad så att packningarna självdör om man kör med någon annan sort (som rock shoxx gör) men jag kan itne garantera något.
vilken MCbutik eler "riktigt" mack som helst borde ha nåt som funkar.
Hydrauloljor är blandbara, det är dot 4 och 5.1 som inte mixar bra.
Kolla på motoroljan i en bil: hur många slår i samma olja hela tiden i bilen? Inte så många eftersom du köper bilen med en olja från ett företag du inte nödvändigtvis inte handlar av i vanliga fall.
Jag har inte kollat med Cykel och Fjäll! Åker nog upp På MC-Jansson som säljer Magura till MC och köper mitt blood där, ett alternativ kan annars vara lassarettets blood central!