Andra intressen än cykel???????? Kan man ha det? ;)
Det mesta handlar onekligen om cykel på ett eller annat sätt...
- Är rejält aktiv i klubben som tränare, ledare, tävlingsledare mm, mm, mm - allt utom styrelsepost i princip.
- Är med på så mycket som jag hinner när det gäller symposier, träffar mm som förbundet och/eller distriktet ordnar.
- Kubbar o styrkegympar - allt för att försöka hålla den här gamla kroppastollen i trim så den pallar med hojandet.
*funderar* De flesta kompisarna är lika insöade som jag själv på det här med cykel, så... det där med att umgås med vänner är utan tvekan lika cykelrelaterat det.
Familjen - naturligtvis.
Gubbe o tre "ungar" plus en svärdotter - eller nästan svärdotter i alla fall.
Äkta hälften och yngste sonen (19 bast) cyklar... Dottern (25) skall börja till våren.
Umgås med övrig släkt då tillfälle ges. Underbar stuga på egen ö i Storsjön i Sandviken. Snacka om stillhet!
Har ett jobb jag trivs med
Idiotförklarad sen länge av alla på jobbet. Kan undra varför... Inte bara beroende på att jag kubbar på lunchen 3 dar i veckan i alla fall.
Tidigare var det hästeriet som gällde. Astman satte dock stopp för det :( Var o hälsade på min lille bäbis vid nyåret. Världens underbaraste, snällaste och goaste lilla varelse på fyra ben!