Andra intressen?

• Trådstartare Trådstartare bensu
  • Start datum Start datum
B

bensu

Guest
Andra intressen?
Har ni andra intressen än LVG/MTB/FR/DH ????
Det har jag!
Dykning, resa, och en gammal ford anglia!
Har även hus familj (2 barn) 6-skiftsjobb 2 bilar (eller 3)....svårt att hinna med allt.
Skulle vara kul att höra er andra.....

Andra intressen?
Hallå

Hobbymultisportar. Sen måste jag få mer än 20 dagar på snowboard/slalom/telemark per år annars får jag bölder över hela kroppen. Detta är komplicerat när man bor i Eskilstuna.

Dricka öl och också kul..

Erik

Andra intressen?
Tecknar, målar (Mest airbrush), fotograferar, skulpterar, läser mycket, bygger modelljärnväg i Z-skala, samlar på mig Hotwheelsbilar, skruvar på diverse mekaniskt (Slipper dock gamla bilar då vi har en ny nu).

Sen har jag en liten trädgård fast jag bor i lägenhet. Lånade en plätt av hyresvärden och skulle göra en rabatt så ungen fick lära sig hur man planterar och så, men det spårade ur och nu är det stensättningar och en massa saker där. Blev ca 100 kvm till slut. Blev skit av det i somras p g a vädret tyvärr men snart är det ju vår.

Annars samlar jag på en massa tekniska saker. Största prylen är väl en tandläkarstol från 80-talet. Man måste ha massor av saker för att kunna bygga kul grejer av kombinationerna :)

Å så familj förstås. Sambo å sjövild (men väluppfostrad) 8-årig dotter. Lugnt familjeliv utan nåt festande. Vi gör av med energin på annat t ex hojarna istället :)

Andra intressen?
hehe MUSIK nu när jag e skadad, annars e de kul mer GT spel som oskar, annars e de väll skolan (jensengymnasium) som tar upp en del tid...tyvärr

Andra intressen?
Helt klart skidåkning. Gärna i mycket puder och välprepparerade pister.
Annars så glider jag inline i bland och lyssnar mycket på musik.
Fotagrafera tycker jag också är väldigt kul, likaså vattenskidor och lättare fridykning.

Andra intressen?
Laddar för närvarande inför SM-kval i Atlethic fitness.

3 månader utan hamburgare,pizza,kebab,godis, dricka och allt annat onyttigt.Mitt liv består just nu av Ris,kycling, tonfisk och promenader kl 6.30 på morgonen alla dagar i veckan.

Andra intressen?
ItWERX Skrev:
-------------------------------------------------------
> Laddar för närvarande inför SM-kval i Atlethic
> fitness.
>
> 3 månader utan hamburgare,pizza,kebab,godis,
> dricka och allt annat onyttigt.Mitt liv består
> just nu av Ris,kycling, tonfisk och promenader kl
> 6.30 på morgonen alla dagar i veckan.

Respekt !!
Lycka till, hoppas du klarar kvalet.

(pain is temporary, glory is foreever)

Andra intressen?
Den nya familjemedlem Tindra 6dagar gammal!
Skidor
Löpskidor
Klättring
Löpning
Foto
Vandring
Resor
Långfärdsskridskor
Happy MTB
Den svarta Sintesin,kleinen,Cyklepron,Marinen & den "gröna militären"

Andra intressen?
Stewe Skrev:
> (pain is temporary, glory is foreever)

Smärta är vekhet som lämnar kroppen! :D

Andra intressen?
Trevliga långpromenader
Mysiga hemmakvällar
Teater och kulturaftnar
Konst och litteratur
Familjeliv
Trädgårdspyssel
Ett gott vin och god mat
Föreningsliv

Andra intressen?
cykla
lokaltrafik i allmänhet, spårvagnar i synnerhet
resa
god mat
bra film i allmänhet, Star Wars/Trek i synnerhet
modelljärnväg
datorer & internet

Andra intressen?
Andra intressen är

AIK
Man United
AC Milan
Philly Flyers
Green Bay Packers

alltså rätt mycket sport :)

Och musik och film i massor!

Andra intressen?
Fiskar gör jag så mycket som möjligt. Tyvärr har det knappt blivit nåt alls sen jag flyttade till Stockholm. Behöver båt..

Annars kan jag lätt spendera all min tid framför datorn utan att få tråkigt.

/ Robban

Andra intressen?
B R U D A R ! ! !

hehe, hoppas sambon ser detta.

Edit: gillar självklart att gå på disco och brevänner och sånt oxå.

Senast redigerad av en moderator:
Andra intressen?
tewe Skrev:
> (pain is temporary, glory is foreever)

Smärta är vekhet som lämnar kroppen! :D
Everyone want´s to be big, but nobody want to lift heavy ass weights.

Light weights for light people /Ronnie Coleman 6-faldig Mr.olympia

Andra intressen?
Calle F Skrev:
> Jösses! Hur blir man sån =O ( )
>

Frågan är väl snarare varför man vill bli sån?
Varför i hela friden lägger man ned hela sitt liv på (för de måste de väl göra för att lyckas) att se ut så?
Skulle inte vilja ha den kroppen för allt smör i hela småland men alla är vi olika...

Andra intressen?
Andra intressen än cykel???????? Kan man ha det? ;)

Det mesta handlar onekligen om cykel på ett eller annat sätt...
- Är rejält aktiv i klubben som tränare, ledare, tävlingsledare mm, mm, mm - allt utom styrelsepost i princip.
- Är med på så mycket som jag hinner när det gäller symposier, träffar mm som förbundet och/eller distriktet ordnar.
- Kubbar o styrkegympar - allt för att försöka hålla den här gamla kroppastollen i trim så den pallar med hojandet.
*funderar* De flesta kompisarna är lika insöade som jag själv på det här med cykel, så... det där med att umgås med vänner är utan tvekan lika cykelrelaterat det.

Familjen - naturligtvis.
Gubbe o tre "ungar" plus en svärdotter - eller nästan svärdotter i alla fall.
Äkta hälften och yngste sonen (19 bast) cyklar... Dottern (25) skall börja till våren.
Umgås med övrig släkt då tillfälle ges. Underbar stuga på egen ö i Storsjön i Sandviken. Snacka om stillhet!

Har ett jobb jag trivs med
Idiotförklarad sen länge av alla på jobbet. Kan undra varför... Inte bara beroende på att jag kubbar på lunchen 3 dar i veckan i alla fall.

Tidigare var det hästeriet som gällde. Astman satte dock stopp för det :( Var o hälsade på min lille bäbis vid nyåret. Världens underbaraste, snällaste och goaste lilla varelse på fyra ben!
kryddan.jpg

Andra intressen?
Hmm

1. Jag har en sådan där som Anki la in en bild på, som jag tävlar med i hoppning alltså. Min skulle väl kunna motsvara en 5-Spot tror jag översatt till cykeltermer. ;)
2. MTB
3. Happy
4. Skidor

Självklart vill jag ha brevvänner! Ville? ;)

Senast redigerad av en moderator:
Andra intressen?
anki Skrev:
> Tidigare var det hästeriet som gällde. Astman
> satte dock stopp för det :(

Tål inte heller hästar längre. När jag var ung brukade jag ta extrajobb som "hästvakt" en hel del och då var det inga problem. I våras när dottern började rida så blev jag riktigt sjuk varje gång jag varit i stallet.

Lite synd är det för hästar är ju kul odjur :)

Andra intressen?
Wow!!! Två killar som gillar hästar!!
Blir avis på dig Muerto. Motigt när kroppen säger stopp. Höll ut så länge det gick, vilket väl iofs inte var så nyttigt kanske... Fick en hel del läkare att skaka på huvudet och bli sura i alla fall ;) Tur det inte är dressyr du pysslar med... Kille, dressyr och lycra hade låtit lite väl misstänkt.

Andra intressen?
Anki: Exakt, dressyr är inget vidare. Framförallt ger det konstiga vibbar just i kombination med Lycra. :S

Ang kroppen: Jag är rädd att behöva pensionera mig inom en snar framtid. Har väl snart fått en smäll för mycket. Sparkad i huvudet en gång (blev översprungen), en hjärnskakning, en trampad hand osv. osv. MTB framstår ju nästan som "säkert". ;)

Andra intressen?
Muerto Skrev:
> Ang kroppen: Jag är rädd att behöva pensionera mig
> inom en snar framtid. Har väl snart fått en smäll
> för mycket. Sparkad i huvudet en gång (blev
> översprungen), en hjärnskakning, en trampad hand
> osv. osv. MTB framstår ju nästan som "säkert". ;)

Själv har jag aldrig blivit sparkad men axeln är fortfarande lite stel 24 år efter att ett j-ligt föl bet mig. Stoet var totalt tokigt men ruskigt bra att hoppa med och fölet hade fått samma temperament. Dom stack iväg ibland och det enda sättet att få tillbaka dom var att låta älghunden på gården valla tillbaka dom ända in i stallet. Stoet skyddade helst fölet genom att trycka upp en så hårt hon kunde mot nån vägg. Där tog jag BRA betalt för att jobba :)

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp