Änggården 12/5

Änggården 12/5
Jag kör på konceptet "jobba när jag vill, cykla när jag vill". Tyvärr brukar det sluta med att jag ligger efter ett par arbetstimmar på helgen bara... Verkar förresten som om det blir tennis för min del imorgon, så cyklingen är osäker.

Änggården 12/5
Ännu bättre korvexe, jag ska se om inte jag också kan gå över på att cykla när jag vill och jobba när jag vill... dock osäker på vad min arbetsgivare har att säga om det.

Änggården 12/5
Precis hemkommen efter att ha snurrat runt som en idiot, hittade några riktigt snabba stigar som var trevliga.... hittade en riktigt dålig stig där jag fick cykla runt fallna träd och släpa cykeln under ett annat fallet träd och till slut bära cykeln upp på ett berg bara för att inse att jag var tvungen att ta mig tillbaka till samma sketna stig med fallna träd och cykla tillbaka samma väg jag kom.

Men efter det så var det snabbt och fint och svettigt i solen.

Änggården 12/5
Tyvärr har det dykt upp jobb som gör att jag inte hinner med cykling idag, blir förmodligen imorgon. Lite senare runt 18:30 - 19:00 skulle jag tro..

Änggården 12/5
jilldris: jag gav mig liksom inte heller utan fortsatte tills det inte ens gick att bära cykeln längre utan man var tvungen att klättra upp på berget med cykeln... och där var det ju inte bättre läge heller.
Byggarbetarna som jobbar på de nya husen där skrattade säkert om de såg mig kånkandes på hojen upp för berget.

Änggården 12/5
Dessutom hade jag bytt växelwire fram och varit lite för givmild på längden av den, så wire-stoppet fastnade i någon buske och slets av brutalt vilket fick till följd att nya växelwiren blev "upp-fransad".

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp