Anten / Gräfsnäs - MTB tips?

skrift

Medlem
Hej hej halleeå

Finns det några tips kring Anten eller Gräfsnäs? Min pappa har en stuga där och vi tänkte tillbringa helgen på östsidan Anten. Jag har sett folk med fulldämpade hojar komma förbi åt ena hållet rena, ett par timmar senare åt andra hållet leriga. Är det någon av er kanske? Skulle tro att skogen öster om Anten upp mot badplatsen med fält (vet ej namn).

Uppmärkt? Vet någon nåt? Så slipper jag lägga två timmar på att leta mig fram.

Ha det gött då va?

Senast ändrad:
Okej, nu kanske jag slår in öppna dörrar och dumförklarar mig själv men har du kollat strava/garmin connect/bikeroutetoaster och allt vad det heter där folk kan lägga in egna rundor?

Anten som sjön Anten eller Anten som Anten station?
Mellan Kvarnabo och Gräfsnäs har du en fin stig genom bokskogen. Från Kvarnabo kan du köra upp mot rullesten, köra några varv där och sedan köra grusväg och sedan sita biten stig upp till Idåsen.

Mellan Kvarnabo och Gräfsnäs har du en fin stig genom bokskogen. Från Kvarnabo kan du köra upp mot rullesten, köra några varv där och sedan köra grusväg och sedan sita biten stig upp till Idåsen.

+1. Klassiker! Även om det är 20 år sen jg tog den turen..

AX3L sa:
Okej, nu kanske jag slår in öppna dörrar och dumförklarar mig själv men har du kollat strava/garmin connect/bikeroutetoaster och allt vad det heter där folk kan lägga in egna rundor?

Ajemän! På ditt tips kollade jag upp det och hittade lite grejer. Tex turen som både skidgurra och Jekyll skriver om är svårt att veta vilken det är. Samt vilken är bra? Strava ger ju inget direkt betyg.

Är det nån av de på bilden?

Bilagor

• image.png
    image.png
    45.6 KB · Besök: 39
Tillbaka
Topp