Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kalla mig pessimist, men jag har vissa tvivel.Daje frontar kostnaden!
Inlägg = köp- och säljannonser eller inlägg på forumet?En ide är ju att göra som Blocket annars? Det kostar att posta inlägg, men det är gratis att läsa?
Avgift för att lägga upp en annons. Gratis att läsa.En ide är ju att göra som Blocket annars? Det kostar att posta inlägg, men det är gratis att läsa?
Men varför? Det finns en sida som funkar. Jag vill inte ha en app till.Avgift för att lägga upp en annons. Gratis att läsa.
Brukar ladda ned Internet och bränna den på en cd.Vore skoj om det fanns också en app. Passar perfekt till dagens smartphones.
Och något sånt här för Androidanvändare.Eller sparar man happyride.se som en ikon på hemskärmen. Kostar gratis:
Visa bilaga 776753
Klockrent sätt att döda ett forum.Ja! Och även sektioner i forum! S'att man hittar!
Hur skall då diskussionen spåra ur, näää.En ide är ju att göra som Blocket annars? Det kostar att posta inlägg, men det är gratis att läsa?
Har inte blocket ändrat så de flesta kategorier är gratis?Hur skall då diskussionen spåra ur, näää.
Säkert sätt att få folk att inte OT-märka trådar som borde ha sådan märkning.Har inte blocket ändrat så de flesta kategorier är gratis?
Gratis att posta i cykel-relaterade trådar, men 1 kr/inlägg i [OT]-trådar?
Att skapa en tråd är 100 kr i depositionsavgift som återfås när den är verifierad icke-[OT]. :PSäkert sätt att få folk att inte OT-märka trådar som borde ha sådan märkning.
Klockrent sätt att döda ett forum.
Har inte blocket ändrat så de flesta kategorier är gratis?
Gratis att posta i cykel-relaterade trådar, men 1 kr/inlägg i [OT]-trådar?