Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JesperA sa:Japp, tog några dagar för mig med häromveckan trots att allt var i lager. Högt tryck + sommarjobbare eller något.
Dom brukar vara snabbare, beställer på förmiddagen & skickas på eftermiddagen.
Spacekitty sa:Lagret ligger i tyskland, frakten tar tid.
ooms sa:Jag förstår inte varför bikester är så populärt. Är det rabattkoderna? Eller att de ger sken av att vara svenska (varför nu det skulle vara nån fördel)?
Nu är det iofs ett tag sedan jag kollade, men när jag jämfört har ju de andra tyskarna som bike-components.de och bike-discount.de varit billigare. De har ju dessutom avsevärt större sortiment också.
ooms sa:Jag förstår inte varför bikester är så populärt. Är det rabattkoderna? Eller att de ger sken av att vara svenska (varför nu det skulle vara nån fördel)?
Nu är det iofs ett tag sedan jag kollade, men när jag jämfört har ju de andra tyskarna som bike-components.de och bike-discount.de varit billigare. De har ju dessutom avsevärt större sortiment också.
Paco sa:Måste ha varit personalbyten i helgen då jag la en beställning i fredags och hämtade ut paketet idag.
AX3L sa:ooms sa:Jag förstår inte varför bikester är så populärt. Är det rabattkoderna? Eller att de ger sken av att vara svenska (varför nu det skulle vara nån fördel)?
För min del framförallt smidiga returer.
Lars.E sa:Beställde bakväxel som fanns i lager på måndag förra veckan.
Inte kommit än.
Beställde med i söndags, entré ens skickat ännu och nu på söndag åker man till sälen:(Stuvarn sa:La en beställning i söndags på däck + slang!
Båda varorna fanns på lager men de har inte skickat nått än...står bara "under behandling" på min order!
Är så van nätbutiker skickar direkt senast dagen efter beställning!
Olaväxjö sa:Beställde med i söndags, entré ens skickat ännu och nu på söndag åker man till sälen:(
Stuvarn sa:Olaväxjö sa:Beställde med i söndags, entré ens skickat ännu och nu på söndag åker man till sälen:(
Ni som beställde i söndags/måndags förra veckan...har ni fått era varor ännu?
purre sa:Stuvarn sa:Olaväxjö sa:Beställde med i söndags, entré ens skickat ännu och nu på söndag åker man till sälen:(
Ni som beställde i söndags/måndags förra veckan...har ni fått era varor ännu?
Bställde söndag 28/7, kunde hämta ut i lördag 3/8