Är det okej att ha rosa cykelkläder som man?
Nej. Du bör ha dem som kläder.Jag bara undrar.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Du bör ha dem som kläder.Jag bara undrar.
Men Rapha slutade med rosa kläder med några få undantag för ca 7 år sedan (jag köpte rosa kläder när de reade ut).Nej, det är inte ok att ha rosa cykelkläder.
Det måste väl vara "kundernas dom" eftersom Rapha har lite ekonomiska problem.
![]()
Opinion: Rapha singlehandedly made road cycling cool, and I'll be genuinely upset if it disappears
I’d argue no other brand has had a greater impact on cycling culturewww.cyclingnews.com
Rapha sägs ha gått med förlust 7 år i rad.
Så det är därför de har gått med förlust i sju år.Men Rapha slutade med rosa kläder med några få undantag för ca 7 år sedan (jag köpte rosa kläder när de reade ut).
Nu är det inte riktigt så det är med ägandet i R. Grundaren sålde bolaget 2017 till bröderna som äger Wal-Mart.Går man verkligen med förlust om man kan lura nya och befintliga investerare att pumpa in mer och mer pengar i en icke-fungerande affärsidé år efter år efter år? Sen lägger man ner utan något personligt ansvar för de som styrde skutan, och förmögenheten ledningen byggde upp under åren får de behålla.
Låter som en ren vinst för alla utom riskkapitalisterna?![]()
Lägg till att han pratade så gulligt (vilket republikanerna mobbade han hårt för, och fortfarande gör)Det märkliga med Franco är att han ser så trevlig ut, som en käck morbror som drar skämt och dricker en konjak för mycket. Lilla Fridolf, typ. Har så svårt att föreställa mig honom som en kallblodig mördare (vilket han var).
Visa bilaga 727761
Visa bilaga 727762
Det låter som Inger Enkvists bok ”En Demokrati utan demokrater ” bör läsas av somliga.
Vill men törs inte....Men vad tycker du själv om rosa kläder? Någon tanke måste du ha eftersom du skapade tråden.
Men vad tycker du själv om rosa kläder? Någon tanke måste du ha eftersom du skapade tråden.
En del tävlande i tråden om hur "modern" man är, men skulle vilja se en MTBare komma till en gruppcykling i tajta rosa kläder. Tror faktiskt att det blivit flest kommentarer där, bland MTBare ska ju kläderna signalera att man "skiter i hur det ser ut" men inom vissa accepterade ramar.
Vad har du för bil?Ja i hela skandinanvian är det ok, samt om du kör Tour D France annars inte. För i dessa 3 länder förväntas männen bete sig som kvinnor och kvinnor som män.
Utomlands söderut, söder om både Danmark och Tyskland kommer du anses vara en jubelidiot eller gay, om du inte just kör en stor cykeltävling som Tour De France i just rosa.
Bara i Skandinavien anses det vara normalt att bryta könsnormen och helst vara rosa 24h 365 dagar om året.
Ja just det en sak till, dumma frågor som dessa får också dumma svar. Så detta får du verkligen räkna med. Inget är rätt eller fel. Om du är osäker på dig själv tuffa till dig och skit i vad andra tycker och tänker.![]()
Jag tror att världen skulle vara en bra mycket trevligare plats om folk i allmänhet utan uppmaning skulle sluta bry sig om, ha synpunkter på eller kommentera andras val, utseende, läggning och tro. Eller brist på.
Men det är kanske bara jag, det.
Hängde inte med där, men Tourens symbolfärg är gul.Ja i hela skandinanvian är det ok, samt om du kör Tour D France annars inte. För i dessa 3 länder förväntas männen bete sig som kvinnor och kvinnor som män.
Utomlands söderut, söder om både Danmark och Tyskland kommer du anses vara en jubelidiot eller gay, om du inte just kör en stor cykeltävling som Tour De France i just rosa.
Bara i Skandinavien anses det vara normalt att bryta könsnormen och helst vara rosa 24h 365 dagar om året.
Ja just det en sak till, dumma frågor som dessa får också dumma svar. Så detta får du verkligen räkna med. Inget är rätt eller fel. Om du är osäker på dig själv tuffa till dig och skit i vad andra tycker och tänker.![]()
Nu blev ju folk pga ts trådstart uppmanade att ha en synpunkt iof.Jag tror att världen skulle vara en bra mycket trevligare plats om folk i allmänhet utan uppmaning skulle sluta bry sig om, ha synpunkter på eller kommentera andras val, utseende, läggning och tro. Eller brist på.
Men det är kanske bara jag, det.
Men det tog sig sedermera.Nu blev ju folk pga ts trådstart uppmanade att ha en synpunkt iof.
Jag har tre åsikter.Nu blev ju folk pga ts trådstart uppmanade att ha en synpunkt iof.
Tyvärr är det nog nästan så.Jag blir mest provocerad av frågan.
Min fråga är om man får posta på Happyride fast man är helt dum i huvudet?