Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur är cykelkläder i storlekarna. Små eller stora?
Hur är craft?Beror på landet de kommer ifrån. Jag har cykeltröjor i XL och S som är lika stora....
Hur är craft?
JaHur är cykelkläder i storlekarna. Små eller stora?
Vad säger du ja på?
Beror på vilket märke du frågar om.Vad säger du ja på?
Tänkte köpa från craft. Jag är 1,73 och väger 73. Men jag har en bred formBeror på vilket märke du frågar om.
Italienska märken är små, amerikanska är stora.
Finns andra märken som har både stora och små passform beroende på vilken serie man kikar på.
Du får vara mer precis i din fråga.
Framför allt vid älgjaktCykla i skogen: Klä dig så att du syns
Lvg-kläder är generellt sett tajta. Craft, skulle jag säga, är normalt i storleken. Åtminstone för min del. ("Svenska" storlekar, från ett svenskt märke?) Jag ligger någonstans mellan M och L i vanliga kläder och detsamma gäller mina cykelkläder från Craft.Tänkte köpa från craft. Jag är 1,73 och väger 73. Men jag har en bred form
Vilken storlek bör man satsa på där. Enligt deras guide så ska man ha small om man är under 1,75 men känns ju sådär om jag är bred och muskulös
framförallt kommer vi vrida om dina kylhårda bröstvårtor![]()
Säljes: Team kläder
Säljer endas allt i ett. 2000kr för allt 1 sommar kortbyxa ny (M) 1 använd kortbyxa (M) 1 Gabba (M)happyride.se
Kommer ni reta mig när ni ser mig iklädd FDJ skinsuiten vid rödljusen på Hornsgatan 08:37 på måndag ? För om så är fallet kanske jag avstår köp
Jag tycker att det funkar hyfsat om man följer storlekstabellerna. Det svåra brukar vara att veta hur man ska tolka en ensam siffra, för Castelli har jag förstått det som att det är maxmåttet för en storlek som man anger. Ett annat problem är att det kan variera rätt mycket mellan olika serier även inom samma märke, jag försöker hålla mig till modeller som jag har provat eller hitta kommentarer som säger hur storleken är jämfört med något jag har provat själv.
Ett mått som jag bara sett någon gång är omkrets lår. Jag har 2 Ekoi-byxor som sitter löst kring midjan men som sitter riktigt tight över låren (nej det är inga kompressionsplagg).