Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
H. sa:Om man vill trampa fort utför på grusväg är nog modern geo inte så viktigt.
UrTomas sa:H. sa:Om man vill trampa fort utför på grusväg är nog modern geo inte så viktigt.
Den här klassikern känns passande (Jag orkar inte lära mig att bädda in :)):
Vad jag kan se bör de cyklar som används i klippet vara minst lika bra och snabba som dagens dh-monster med fånigt mycket slaglängd, 29" och annat modernt dravel ?
SocialGimp sa:Kan faktiskt lite hålla med om hur jäkla kassa skivbromsar till cyklar är. Råkar man nysa i närheten av sin cykel blir bromsbeläggen kontaminerade och slangarna fyllda med luft. Men det är klart en enklare 2-timmarsservice senare så har man ju måttlig bromsverkan igen tills ett barr böjer bromsskivan.
..
SocialGimp sa:Tack Raggamuffin och Miss Lycka 2.0 för konstruktiva inlägg. Jag har just testat era tips och nu fungerar allt mycket bättre! ;)
SocialGimp sa:Kan faktiskt lite hålla med om hur jäkla kassa skivbromsar till cyklar är. Råkar man nysa i närheten av sin cykel blir bromsbeläggen kontaminerade och slangarna fyllda med luft.
UrTomas sa:Den här klassikern känns passande (Jag orkar inte lära mig att bädda in :)):
Den där var fantastiskt rolig.
Finns en kommentar på en GCN-video där de diskuterar kant- vs. skivbromsar:
"My car has rim brakes".
tmalm sa:Vad ska man göra om man just köpt ny modern cykel å lyssnat för mycket på Sixten? Skitjobbigt att bygga om lixom!
/T