Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skölj med något antiseptiskt, jod exempelvis. Handtvätt är bra mot magsjuka men tveksam effekt vid luftvägsinfektioner.Kollegor som varit hemma för covid är idag tillbaka.
Kul tänker jag, tråkigt om ja blir smittad nu när man aldrig mått bättre.
Är det mycket som är luftburet ? Vill helst inte ens va i samma rum som dessa
Oj, lavemangspruta hoppas jag - inte experimentella mRNA-grejor?Jag fick 7:e sprutan förra veckan. Det är inte covid som rider mig just nu!
Äkta mRNA. Ta av dig foliehatten.Oj, lavemangspruta hoppas jag - inte experimentella mRNA-grejor?
OK, vi får hoppas professor Luc Montagnier, Nobelpristagare för upptäckten av HIV-viruset, hade fel. Kolla också gärna professor Kary Mullis, Nobelpristagare för upptäckten av PCR-testen. Lycka till.Äkta mRNA. Ta av dig foliehatten.
Min svägerska gurglade jod i hela sitt liv. Hon dog ändå. Men nog inte pga jodgurglandet så kör på. Smakar fan såklart så det är nog bra.Funderar starkt på att gurgla jod. Ngn med erfarenhet av gott resultat?
Det ska tydligen döda alla bakterier och virus till 99,9% och med tanke på alla gremlins som bor i min hals så ska jag nog ge det ett försök.Min svägerska gurglade jod i hela sitt liv. Hon dog ändå. Men nog inte pga jodgurglandet så kör på. Smakar fan såklart så det är nog bra.
Jag känner att jag måste sterilisera min kropp fullständigt om jag ska komma levande ur det här. Dom nyttiga bakterierna har flyttat ut för länge sedan.Döda alla bakterier verkar onyttigt
Går man igång på homeopati och astrologi så kan man ju ta dessa som sanningssägare.OK, vi får hoppas professor Luc Montagnier, Nobelpristagare för upptäckten av HIV-viruset, hade fel. Kolla också gärna professor Kary Mullis, Nobelpristagare för upptäckten av PCR-testen. Lycka till.![]()
Mest segdragen slemhosta kvar, överdrev lite. Men ett tag övervägde jag starkt alun+bensin och göra en hot shot på riktigt.Låter jobbigt.Hoppas du blir bättre snart
Vi kan bara dö én gång. Utan internet hade vi nog inte vetat om Covid.Jag känner att jag måste sterilisera min kropp fullständigt om jag ska komma levande ur det här. Dom nyttiga bakterierna har flyttat ut för länge sedan.
Fixade till lite av det du missat.Vi kan bara dö én gång. Utan internet, TV, radio och tidningar hade vi nog inte vetat om Covid.![]()
OK, vi får hoppas professor Luc Montagnier, Nobelpristagare för upptäckten av HIV-viruset, hade fel. Kolla också gärna professor Kary Mullis, Nobelpristagare för upptäckten av PCR-testen. Lycka till.![]()
Vad vi har lärt oss är väl att det inte var helt enkelt för Bill Gates att obemärkt stänga in befolkningen när han skulle byta batterier i duvorna.Skönt att höra att det faktiskt finns vettiga människor som inte gått på Den stora konspirationen!
Inget ihopkopplad hos oss, står fritt i rummet. Den mäter bara co2, men det är ett mått på luftkvaliteten och därmed den förmodade bakterier/virus nivå i rummet. Vi öppnar fönstret (korsdrag) tills den sjunker.Spännande, Co2 mätare som mäter bakterier och luftkvalité ? Är den kopplad till ventilationen ?
Hur hanterar den, vad händer med bakterierna liksom
Hinner man få ut antibiotika i tid kan man komma undan halsfluss lindrigt. Får man inte det har man ett helvete.Jag fick allt.
Halsfluss, ögoninflammation, öroninflammation.
Segt värre,,,,,
Problemet är väl att dom är så restriktiva med att ge ut antibiotika för tidigt tyvärr.Hinner man få ut antibiotika i tid kan man komma undan halsfluss lindrigt. Får man inte det har man ett helvete.
Man får vara lite charmigProblemet är väl att dom är så restriktiva med att ge ut antibiotika för tidigt tyvärr.
Fasen då var jag körd direkt ?Man får vara lite charmig
Inge kulSnorar, hostar och är allmänt risig.
Värk i hela kroppen, men ingen feber.
Lär nog inte bli varken jobb eller något cyklande resten av den här veckan iallafall.
HäftigtJag väntar fortfarande på att drabbas av den där coronan som alla snackar om. Senast jag tog en vaccinspruta var 2008 (TBE) och senast jag hade en allvarligare snuva/influensa var i februari 2020. Vad gör jag för fel?
Om ingen vill umgås med en när man sitter och broderar foliehättor och dricker kolloidalt silver så minskar risken för corona rejält.Jag väntar fortfarande på att drabbas av den där coronan som alla snackar om. Senast jag tog en vaccinspruta var 2008 (TBE) och senast jag hade en allvarligare snuva/influensa var i februari 2020. Vad gör jag för fel?
Be careful what you wish for... Kollegan har fått covid två gånger. Första gången knappt märkbar. Andra gången flera dagar med över 40 graders feber (inte kul för nån som är 50+).Jag väntar fortfarande på att drabbas av den där coronan som alla snackar om. Senast jag tog en vaccinspruta var 2008 (TBE) och senast jag hade en allvarligare snuva/influensa var i februari 2020. Vad gör jag för fel?
Var nog lite för ivrig för att komma igång. 45 km ons. to. lö. lite rossel i luftrören. Får nog ta det lugnt i veckan.Nästan återställd efter 13 dagars luftrörskatarr. Ser fram emot premiärtur idag. Friskvård, lunch och lite flex.
Min svärdotters pappa ligger nedsövd och inkuberad på IVA just nu...Be careful what you wish for... Kollegan har fått covid två gånger. Första gången knappt märkbar. Andra gången flera dagar med över 40 graders feber (inte kul för nån som är 50+).