Åre Nu börjas det! 15 bilder!
Hej mina vänner.
Nu börjar det dra ihop sig för min del.
Jag har tagit tjänsteledigt för att spendera 3 månader här uppe i Åre och anlände i lördags morse.
Tanken med hela vistelsen är inte bara att cykla utan den större delen av min tid skall tas upp av fotografering. Väntar med spänning på min helpall med cykel och kamerautrustning som skall levereras inom de närmaste dagarna.
Tanken är att få ett litet genombrott eller iaf att någon blir intresserad av mina bilder.
Då min site inte är riktigt klar än så tänkte jag ge er ett litet smakprov på vad som komma skall.
Bilderna är dock tagna med inbyggda blixten och kanske mer på prov än seriöst planerade.
Hope u like!
Sådär ja. Hoppas ni tycker att det är något att ha.
Hoppen är från Shimanoleden.
Återkommer när det är dags för veckans bilder på min hemsida.
Peace out.
Niklas
Edit av the_TnT: Inte SKRIKA i rubriken, tack.
Nu börjar det dra ihop sig för min del.
Jag har tagit tjänsteledigt för att spendera 3 månader här uppe i Åre och anlände i lördags morse.
Tanken med hela vistelsen är inte bara att cykla utan den större delen av min tid skall tas upp av fotografering. Väntar med spänning på min helpall med cykel och kamerautrustning som skall levereras inom de närmaste dagarna.
Tanken är att få ett litet genombrott eller iaf att någon blir intresserad av mina bilder.
Då min site inte är riktigt klar än så tänkte jag ge er ett litet smakprov på vad som komma skall.
Bilderna är dock tagna med inbyggda blixten och kanske mer på prov än seriöst planerade.
Hope u like!
Sådär ja. Hoppas ni tycker att det är något att ha.
Hoppen är från Shimanoleden.
Återkommer när det är dags för veckans bilder på min hemsida.
Peace out.
Niklas
Edit av the_TnT: Inte SKRIKA i rubriken, tack.
Senast redigerad av en moderator: