Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tar gärna ett par burkar om du ändå tänkt hälla ut dom!Årets bästa köp måste vara en långbent Dirtlej Dirtsuit. Har fått mig ut och cykla dagar med riktigt grisväder då jag skulle tvekat annars.
Årets sämsta köp är Stigbergets Hefeweizen 3.5%. Har några burkar kvar som jag nog häller ut.
Bäst: Tailfin Aero Pack. En ren fröjd att pendla utan ryggsäck.
Sämst: Att jag inte hunnit cykla mer än jag gjort.
De smakar peck och har stått sedan midsommar, men all yours om du vill ha dem.Tar gärna ett par burkar om du ändå tänkt hälla ut dom!
Fairlight står vanligtvis väldigt högt i kurs. Du borde kunna minimera dina utlägg vid eventuell försäljning.Sämst, hittils måste nog vara min tröstköpta (när jag var på deppig körskoleutbildning i Smedjebacken...) Fairlight Strael. Kittade upp med AXS och Dynamo etc, men alltså, jag kommer typ aldrig använda den så? Nu är det en trainercykel ...
Mjo... men tråkigt att sälja samtidigt... Får se om den kommer på K&S. Vet inte vad den kan vara värd.Fairlight står vanligtvis väldigt högt i kurs. Du borde kunna minimera dina utlägg vid eventuell försäljning.
Bara köpa samtidigt som du köper en Bastion eller så ;)Vill också ha en Fairlight som mitt sämsta köp :)