Sambal Oelek
Aktiv medlem
Årets lamptråd 2018
ahh... sheisse. Ursäkta mig, ett förtydligande. Den där 606C, som är samma som 610C fast en nyare version. Är ju den med limp-home och blink-läge.Sambal Oelek sa:+1, köpte också förrförra året till det priset :) fortfarande bra. Den har väl dessutom inte den här limp-home-funktionen. Så jag skulle nästan ta och köpa en till nu bara för den var så bra. Använder baklampan ibland faktiskt, den är väldigt smidigt och syns sjukt bra. Lite bökigt bara med alla kablar. Brukar oftast använda en laddningsbar baklampa istället för det är good enough :)desmo sa:Sambal Oelek sa:MS-606C Multi med extra allt för 499:- på XXL nu!
https://www.xxl.se/magicshine-ms-60...Club&utm_medium=email&utm_campaign=DR+40+Open
Den köpte jag förrförra året till samma pris.
Jag har den på hjälmen (en kina-Yingding på styret) i skogen och då är fjärrkontrollen bra att ha. Jag använder den som helljus på landsväg (avbländad dynamolampa som halvljus). Dessutom gillar jag det lilla batteripaketet avsett för baklampan. Det kommer till använding när jag springer reflexbanor i mörkret.
Det jag inte använder är baklampan.
610C däremot har bara tre fasta lägen och inget limp-home. Det är en sådan man vill ha :) fast jag behöver nog inte en till.