Arrival gratis på pinkbike nu!

Www.pinkbike.com
om man får vara lat, eller snarare inte orkar kopiera länk på tablet... filmen ligger överst på siten så det är någorlunda enkalt att hitta :)

Konkwista skrev:
-------------------------------------------------------
> Varför länka? Pinkbike är väl startsidan i
> webbläsarn. :)

Nog för att pinkbike kan vara bra, men det är så evinnerligt mycket prepubertala tyckare som snackar skit så det rinner ur öronen på dem. Bortser man från det så :)

Btw, såg att den ska ligga ute i 24 timmar, innebär det att man kan köra fredagsmys med filmen ikväll eller är det kört då?

Det var väl bara tolv timmar, dvs fram till 09 svensk tid?

Kollade på den igår, tyckte den höll lite blandad kvalitet. Pov-segmentet från Whistler var bland det bästa jag sett i klassen och en del av övriga segmentet höll också bra klass, men sen var det en del som jag tyckte var lite sådär och det jag hörde av musiken gillade jag inte.

Snygg åkning, snyggt foto, snyggt BC. Inte riktigt så bra manus/helhet, mer fräcka saker staplade på varann. Helvete vad de laddade på i Whistler, Ropelatos scrubs på Side track var ju sinnes. Lite för högt klipptempo för mig, men grymt segment ändå. Längtarr tillbaka..

När jag var i Lillooet i Aug hade det torkat ur till i princip öken, kul att se det med lite grönt.

Jag vette fasen. Snyggt filmat, sjukt grymt kört men överlag mest ett sömnpiller precis som deras förra film tyvärr, snabbscrollade mig igenom den på några minuter. Känns som att man har större förväntningar på en actionfilm år 2013 i kölvattnet av All I Can. Det känns som att man sett och hört den här BC/Whistlersvadan typ 1000 gånger nu. Det känns bara så sjukt stereotypt och extremt internt alltihop, som en checklista som ska bockas av: A-Line, Crabapple Hits, Sushi Village. Och så lite "we discovered this zone", inkastat i mixen. Ganska, eh, postpubertalt också. Fan, och det ska komma från mitt tangentbord... Jag som nästan bara kör park och dessutom aspirerar till tronen som Sveriges största BC-wannabe. Vad är det som händer? Jag får kolla på den igen.

Glisseur skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag vette fasen. Snyggt filmat, sjukt grymt kört
> men överlag mest ett sömnpiller precis som deras
> förra film tyvärr, snabbscrollade mig igenom den
> på några minuter. Känns som att man har större
> förväntningar på en actionfilm år 2013 i
> kölvattnet av All I Can. Det känns som att man
> sett och hört den här BC/Whistlersvadan typ 1000
> gånger nu. Det känns bara så sjukt stereotypt
> och extremt internt alltihop, som en checklista