Atredo

Belse

Aktiv medlem
Jag har handlat från cykelpartner.dk och det fungerade alldeles utmärkt, varorna var hemma på 2-3 dagar. Kollade även på deras svenska filial Atredo men dom hade inte med dom saker som jag ville ha så det blev att beställa från den danska sidan.
 

Slow_easy

Ny medlem
Måste tyvärr i nuläget utfärda en varning här! Kolla på Trustpilot. https://se.trustpilot.com/review/atredo.se?page=2
Många som haft problem senaste månaden. Själv är jag en av alla dem som efter över en månad ännu väntar på leverans och där de besked man får av kundtjänst (som dock svarar vänligt) tyvärr inte stämmer. Jag gissar att de tyvärr tappat kontrollen på något sätt. Varor som anges finns i lager visar sig vara restnoterade, beställningar försenas eller glöms bort, de påstår att varor skickats som budföretagen inte känns vid i sina trackingsystem, etc.
 

Slow_easy

Ny medlem
Såklart har inte ALLA problem, men jag skulle vara försiktig när man ser leveranser bara verkar försvinna utan förklaring...
Jag fick t ex följande svar när jag mailade deras Danska kundtjänst: ”Vi oplever i øjeblikket forlængede svartider på både mails og telefon, samt forlængede tilbagemeldinger ved udbetalinger og reklamationer.
Dette er grundet et nyt system, som vi er i færd med at implementere, for at forbedre din shoppingoplevelse hos os.”

Nytt IT-system som tydligen leder till felaktiga lagersaldon, förseningar och leveranser som inte kommer fram och inte kan spåras...
 
Senast ändrad:

me.I.am

Aktiv medlem
Slow_easy sa:
Såklart har inte ALLA problem, men jag skulle vara försiktig när man ser leveranser bara verkar försvinna utan förklaring...
Jag fick t ex följande svar när jag mailade deras Danska kundtjänst: ”Vi oplever i øjeblikket forlængede svartider på både mails og telefon, samt forlængede tilbagemeldinger ved udbetalinger og reklamationer.
Dette er grundet et nyt system, som vi er i færd med at implementere, for at forbedre din shoppingoplevelse hos os.”

Nytt IT-system som tydligen leder till felaktiga lagersaldon, förseningar och leveranser som inte kommer fram och inte kan spåras...
Ibland kan man nästan tro att webbföretagen är lika snåla som sina kunder när dom ska beställa nytt it-system "Va? Är inte dom billigaste lika bra som dom dyra???".
(eller snarare, jag vet, såvida dom inte skiljer sig markant från andra typer av företag)
 

Arsozath

Aktiv medlem
me.I.am sa:
Slow_easy sa:
Såklart har inte ALLA problem, men jag skulle vara försiktig när man ser leveranser bara verkar försvinna utan förklaring...
Jag fick t ex följande svar när jag mailade deras Danska kundtjänst: ”Vi oplever i øjeblikket forlængede svartider på både mails og telefon, samt forlængede tilbagemeldinger ved udbetalinger og reklamationer.
Dette er grundet et nyt system, som vi er i færd med at implementere, for at forbedre din shoppingoplevelse hos os.”

Nytt IT-system som tydligen leder till felaktiga lagersaldon, förseningar och leveranser som inte kommer fram och inte kan spåras...
Ibland kan man nästan tro att webbföretagen är lika snåla som sina kunder när dom ska beställa nytt it-system "Va? Är inte dom billigaste lika bra som dom dyra???".
(eller snarare, jag vet, såvida dom inte skiljer sig markant från andra typer av företag)
Hört talas om SAP?
 

Bengt-re

Aktiv medlem
Arsozath sa:
me.I.am sa:
Slow_easy sa:
Såklart har inte ALLA problem, men jag skulle vara försiktig när man ser leveranser bara verkar försvinna utan förklaring...
Jag fick t ex följande svar när jag mailade deras Danska kundtjänst: ”Vi oplever i øjeblikket forlængede svartider på både mails og telefon, samt forlængede tilbagemeldinger ved udbetalinger og reklamationer.
Dette er grundet et nyt system, som vi er i færd med at implementere, for at forbedre din shoppingoplevelse hos os.”

Nytt IT-system som tydligen leder till felaktiga lagersaldon, förseningar och leveranser som inte kommer fram och inte kan spåras...
Ibland kan man nästan tro att webbföretagen är lika snåla som sina kunder när dom ska beställa nytt it-system "Va? Är inte dom billigaste lika bra som dom dyra???".
(eller snarare, jag vet, såvida dom inte skiljer sig markant från andra typer av företag)
Hört talas om SAP?
Jodå... affärssystemet som får alla sina kunder att gå konkurs. Det är välkänt. ..
 

me.I.am

Aktiv medlem
Arsozath sa:
me.I.am sa:
Slow_easy sa:
Såklart har inte ALLA problem, men jag skulle vara försiktig när man ser leveranser bara verkar försvinna utan förklaring...
Jag fick t ex följande svar när jag mailade deras Danska kundtjänst: ”Vi oplever i øjeblikket forlængede svartider på både mails og telefon, samt forlængede tilbagemeldinger ved udbetalinger og reklamationer.
Dette er grundet et nyt system, som vi er i færd med at implementere, for at forbedre din shoppingoplevelse hos os.”

Nytt IT-system som tydligen leder till felaktiga lagersaldon, förseningar och leveranser som inte kommer fram och inte kan spåras...
Ibland kan man nästan tro att webbföretagen är lika snåla som sina kunder när dom ska beställa nytt it-system "Va? Är inte dom billigaste lika bra som dom dyra???".
(eller snarare, jag vet, såvida dom inte skiljer sig markant från andra typer av företag)
Hört talas om SAP?
Nej, så jag har svårt att avgöra om ditt inlägg är en form av härskartaktik i syfte att trycka ner mitt inlägg.
 

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer