Bädda in video uppladdad på happride server?

katten

Aktiv medlem
Hur gör man? inbäddningslänken man kan kopiera funkar inte, den ger taggarna i klartext i inlägget...

/A

(Firefox på Ubuntu 16.04)

Ja, det är så det funkar. Men den finns på videosidan att klippa ut. Det finns två olika, det är den understa du ska använda.

(video)youtube-länk(/video)

byt ( ) till [ ]

Edit: såg att du menade något som var uppladdat på servern. Då kanske mitt förslag inte är något som funkar :)

Senast ändrad:
jomper sa:
Ja, det är så det funkar. Men den finns på videosidan att klippa ut. Det finns två olika, det är den understa du ska använda.

Det är den jag försöker använda men då får jag in taggarna i klartext istället, så här:
Screenshotfrom2017-05-2308-23-29.png

mysko, men det är happys webutvecklare som behöver göra det hela förståeligt, varför finns inte infoga video som att infoga bilder?

/A

katten sa:
jomper sa:

Det är den jag försöker använda men då får jag in taggarna i klartext istället, så här:

mysko, men det är happys webutvecklare som behöver göra det hela förståeligt, varför finns inte infoga video som att infoga bilder?

/A

Är väl ganska förståligt?
bdda.png

Tillbaka
Topp