Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
One and only.Garmin Varia radar
Jag gillade också IXXI men efter att den (första) jag hade saltades sönder är jag tillbaka på https://www.cateye.com/intl/products/safety_lights/TL-LD610/ nertill på sadelstaget kompletterat med en Rapid Micro G Light på sadelstolpen.![]()
busch+müller IXXI LED Rear Light - StVZO Approved
Information regarding the return of batteries and electrical equipment: Information on the return and disposal of used batteries and electrical equipment can be found here. Specifications: Type: rear light (red) Mount: rubber strap Light Source: 1 xwww.bike-components.de
Bättre blir det inte. Enkel, billig, lång batteritid, laglig, pålitlig. Cyklar jag långt sätter jag dit två stycken på sadelstolpen så har jag en i reserv.
seesense.cc
Tack alla ni för bra svar! Bontrager verkar kosta en hel del och IXXI verkar både billig, enkel och bra. Förutom att den inte tål salt - andra problem? Hur fungerar det att ladda den?
Omdömena på bike24 för IXXI såg inget vidare ut, om jag förstod tyskan rätt så var det rätt många ex som slutat fungera utan direkt orsak.
Visa bilaga 423516WordPress.com
WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.cykeltokig.se
Har du kollat på varia radar än? Den är ju helt sjukt bra.Tack alla ni för bra svar! Bontrager verkar kosta en hel del och IXXI verkar både billig, enkel och bra. Förutom att den inte tål salt - andra problem? Hur fungerar det att ladda den?