Bamse Park open for buisness

Jag ser det snöar,det är väl roligt hurra!
Nu blir det vinter, nu blir det vinter som vi har önskat hurra!
Nu tar vi kälkarna fram och mössorna på, och sen vi åka i backen å hej vad det går!

idag vart dom rätt mjuka kan man nog säga....men helt klart en rolig bana ! enligt sverker så körde vi Brummelisas Kurvor..!

grymt väder vart det iallfall...!!

/matte

flog skrev:
-------------------------------------------------------
> Pics or it didn't happen!

OK då...en av spåren 316 meter

file=79623

nenja skrev:
> Jag ser det snöar,det är väl roligt hurra!
> Nu blir det vinter, nu blir det vinter som vi har
> önskat hurra!
> Nu tar vi kälkarna fram och mössorna på, och
> sen vi åka i backen å hej vad det går!

+1

Någon som kommer åka i bamseparken imon?

Nya slalomspåret såg rätt kul ut, annars är min favorit det spåret som går längs stigen längst till höger (om man står på toppen och tittar neråt). Det är snabbt och har några kul kurvor i branten :)

Kanske vore ngt, om inte benen är helt bestämda på att de behöver en vilodag efter allt pendlande eller vädret suger kön. Får helt enkelt avvakta. :P

hm jag är iofs småförkyld, och leran är påtaglig.. Men fan, man e rätt sugen =P
Får se, har en del saker att ta itu med under dagen, kanske dyker upp!

Sernevi skrev:
> hm bla bla bla... och leran är
> påtaglig..

men du, mitt motto e juh att om man tränar under jävligaste möjliga omständigheter så ger det bäst resultat o blir snorlätt när man har bra före ju.. lite lera har ingen dött av, möjligen en vurpa men det måste man lära sig att göra med på rätt sätt ju..

> Men fan, man e rätt sugen =P

då så!

> Får se, har en del saker att ta itu med under
> dagen, kanske dyker upp!

Diska kan du göra i övermorgon eller ngt... ner med det i badkaret bara!

leran i sig är inte problemet, jag älskar att hoja i lera, är mer kombinationen blöt och kall + förkylning som känns sådär inför det stundande påsklovet (och de företagspresentationer jag behöver göra med skolan innan dess)..

Och det är inte disk som vankas, det har potential att bli mycket roligare än så.....

hoho går allt som jag tänkt lär jag inte få ligga på länge, men jag kommer vara glad ändå :]

om gud är god och jag har en helvetes tur kanske jag i bästa fall åker och hämtar en leksak imorgon.. Sssccchhhhh!!

Senast redigerad av en moderator:
Det var väl uppenbart varför jag var ledsen och Jonzén var glad på den bilden? ^^

Det var grymt idag! Jag och Robin smiskade stjärt på de två snabbare spåren till klockan 17:50. :)

Tillbaka
Topp