Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Rallarleden från Abisko till Norge är en pärla på ca 5 mil! Åker man den är det vär att göra en avstickare till trollsjön (35 meter siktdjup!), början till trollsjörn är tuff men blir bättre efterhand. Vill du bara ta en liten tur så åk glidaren ner för noulja, liften upp är gratis för cyklister i sommar.
Kom igen nu, det ligger fortfarande söder om Kalixälven jö;-)
*micke* skrev:
-------------------------------------------------------
> Kring Tärnaby/Hemavan finns mycket fin
> fjällcykling. Men det ligger ju inte direkt
> söder om Åre. Knappt söder om nåt faktiskt.
riksgränsen/rallarvägen är kalas
hemavan/tärnaby har några sjyssta tracks
åre anser jag har de bästa xc spåren runt björnen och österut
sälen har jag inte provat
Får jag fråga vart i Hemavan man cyklar XC? Jag blev lurad till att cykla Drottningleden (tror jag den hette) och den var inte direkt RS SID vänlig. Dessutom hade den partier som man var tvungen att gå en bit (med XC hoj). Alternativt var/är jag väldigt usel på att cykla. Det går dock bättre på lite stökigare ställen nu med min lite kralligare gaffel och ram (icke XC).
Viper skrev:
-------------------------------------------------------
> Vemdalsskalet mot Storhogna är fint, hade lagt
> upp en RR med bilder. Men den försvann i
> Happykraschen :o(
>
>
Shit, är det där påväg mot "samevistet" (tror jag det hette)? Vi var alltid i storhogna när jag var liten.