Kneecap
Aktiv medlem
Bästa hex-nycklar 2020 ?
Varför?
Tjena!
Den är marginellt bättre än en skiftnyckel av bra kvalitet. Några bra polygriper i olika storlek och en bra ringnyckelsats så finns det knappt nån nytta med den.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varför?
Tjena!
Den är marginellt bättre än en skiftnyckel av bra kvalitet. Några bra polygriper i olika storlek och en bra ringnyckelsats så finns det knappt nån nytta med den.
Felfelfelfel man måste ha 3st stor mellan och liten. Knipexen är ett av dom bättre verktygen jag använt!Tjena!
Nené
Felfelfelfel man måste ha 3st stor mellan och liten. Knipexen är ett av dom bättre verktygen jag använt!
Skiftnyckel är bara skäligt 18 tum och uppåt!
Hittat ett vettigt ställe att handla ifrån?
Inte självklart att man kommer åt med korta delen jämt. Tyvärr. Men ofta kan ju hylsor mm vara ett alternativ.Angående insex med kula (har även jag Bondhus och nöjd) skulle jag aldrig använda kulan för att lossa eller dra åt, detta görs med korta änden på L:et sedan snurrar man ut den lösa skruven med kulsidan.
Men det kanske är självklart...