Batteri 2032

Batteri 2032
Vilket märke rekommenderas för lång hållbarhet?
Bäst pris / prestanda

GP
Varta
Energizer
Panasonic

Något annat märke?
Frågat mig det samma, empiriskt tycker jag det inte är nån större skillnad, tror jag betalade extra för GP Extreme eller liknande som skulle hålla bättre men jag vet inte, IKEA's (plattboj?) kändes lika bra, dessutom billigare.

Batteri 2032
Frågat mig det samma, empiriskt tycker jag det inte är nån större skillnad, tror jag betalade extra för GP Extreme eller liknande som skulle hålla bättre men jag vet inte, IKEA's (plattboj?) kändes lika bra, dessutom billigare.
Plattboj har jag väldigt blandad erfarenhet av. Men å andra sidan går de väl inte att köpa längre? Ikea skulle ju sluta med allt ickeladdbart hörde jag.
Jag köpte duracell powercell nu senast och helt ovetenskapligt tycker jag de skött sig.

Batteri 2032
Efter att ha haft ett hem fullt av trådlösa lysknappar och givare så kan jag konstatera att Plattboj är kassa.
Kanske mer mAh / krona än finmärkena, men med tanke på tiden man kan lägga på batteribyte så är det klart ovärt.
Biltema fungerade bättre, men inte bra nog dom heller.

Batteri 2032
Ingen större aning men kan räkna mig att duracell håller en toppnotering när det gäller prestanda. Tack för påminnelsen, måste byta batteri i min tracking-puck, senaste uppdateringen på position var 2/6 men cykeln står kvar 😄

Testresultat från Test Achats
Energizer Ultimate CR2032 övertygade helt och fick högst poäng, medan Panasonic, Duracell, Camelion, Varta och GP fick 80 poäng och klassades som god kvalitet. Spänningen för alla CR2032-batterier ligger på 3 V

Tillbaka
Topp