Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Frågat mig det samma, empiriskt tycker jag det inte är nån större skillnad, tror jag betalade extra för GP Extreme eller liknande som skulle hålla bättre men jag vet inte, IKEA's (plattboj?) kändes lika bra, dessutom billigare.Vilket märke rekommenderas för lång hållbarhet?
Bäst pris / prestanda
GP
Varta
Energizer
Panasonic
Något annat märke?
Plattboj har jag väldigt blandad erfarenhet av. Men å andra sidan går de väl inte att köpa längre? Ikea skulle ju sluta med allt ickeladdbart hörde jag.Frågat mig det samma, empiriskt tycker jag det inte är nån större skillnad, tror jag betalade extra för GP Extreme eller liknande som skulle hålla bättre men jag vet inte, IKEA's (plattboj?) kändes lika bra, dessutom billigare.
Efter att ha haft ett hem fullt av trådlösa lysknappar och givare så kan jag konstatera att Plattboj är kassa.Frågat mig det samma, empiriskt tycker jag det inte är nån större skillnad, tror jag betalade extra för GP Extreme eller liknande som skulle hålla bättre men jag vet inte, IKEA's (plattboj?) kändes lika bra, dessutom billigare.